Gå til innhold

slik ser s65 ut i virkelige bilder:


zim1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller?

Hver sin smak ja!

 

Men Siemens har vel hatt sånn hull til ekstern antenne på omtrent ale (de fleste jeg har sett)

Sikkert sabla greit når man trenger det, men er det noen her som noen gang har stått med sin Nokia å ønsket de kjøpte Siemens istedenfor fordi det ikke er dekning? :whistle: Jeg har hvertfall ikke....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller?

Klart det er folk som har bruk for antenne uttaket. Selv bruker jeg telefonen på hytten. Og da er jeg nødt for å ha antenne uttak.

Egentlig finner jeg det helt utrolig at det er vanskelig å skjønne at noen har bruk for noe annet enn det de har bruk for selv.

Det er sikkert enkelte som ikke skjønner at folk trenger mobil i det hele tatt.

 

Er dere ramme alvor når dere mener at et antenne hull ødelegger designen på en telefon? Koko koko... :no:

Endret av jastroem
Lenke til kommentar
Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller?

Klart det er folk som har bruk for antenne uttaket. Selv bruker jeg telefonen på hytten. Og da er jeg nødt for å ha antenne uttak.

Egentlig finner jeg det helt utrolig at det er vanskelig å skjønne at noen har bruk for noe annet enn det de har bruk for selv.

Det er sikkert enkelte som ikke skjønner at folk trenger mobil i det hele tatt.

 

Er dere ramme alvor når dere mener at et antenne hull ødelegger designen på en telefon? Koko koko... :no:

Så selv om du bruker det, betyr det at det såpass mange gjør det at man ikke kan stille spørsmålstegn ved det hullet?

 

S65 sies jo å være en business telefon, ihvertfall når folk lurer på hvorfor den ikke har mp3 spiller (da kan man lure på hva business folk skal med 1.3MP kamera), så da burde kanskje denne telefonen ikke falle innenfor hyttefolk segmentet? At jeg aldri har sett noen som bruker det antenne hullet, eller hørt om noen som bruker det, gjør at jeg lurte på om det er strengt tatt nødvendig å ha med.

 

Men om noen bruker det, så flott for dere. Jeg synes det ødelegger noe av designet, men det gjør ikke du. Alle har hver sine meninger om design her, at du heller vil konsentrere deg om andres meninger får være din sak. Kos deg på hytten.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...