Gå til innhold

Lei av windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"I'm going to continue this fight. I'm going to campaign up and down in America until we drive the crooks and the Communists and those that defend them out of Washington." -- Richard Milhous Nixon.

Har det klikket totalt for deg, Fjotten?

 

Men det er morsomt at "crooks" blir sammenlignet med "kommunister", men dette er selvsagt USAs og uvitendes mening av ordet "kommunister".

Lenke til kommentar
"I'm going to continue this fight. I'm going to campaign up and down in America until we drive the crooks and the Communists and those that defend them out of Washington." -- Richard Milhous Nixon.

Har det klikket totalt for deg, Fjotten?

 

Men det er morsomt at "crooks" blir sammenlignet med "kommunister", men dette er selvsagt USAs og uvitendes mening av ordet "kommunister".

Det er vel heller mer at jeg sammenligner Ueland med en crook og en commie. "I'm going to continue this fight".

Lenke til kommentar
Og GUIen på KDE3x er anslått til å være BEDRE enn Windows XP sin, GNOME og eldre versjoner av KDE ser forferdelig ut, helt enig.

Ehm, du bør passe deg nå. Gnome er jo minst dobbelt så pent som eeeeeekle KDE.

XP er enda verre....Ser du, subjektive meninger.....

 

"anslått" har lite å si. Mener han at XP er penere så la han mene det..... :)

Lenke til kommentar
Og GUIen på KDE3x er anslått til å være BEDRE enn Windows XP sin, GNOME og eldre versjoner av KDE ser forferdelig ut, helt enig.

Ehm, du bør passe deg nå. Gnome er jo minst dobbelt så pent som eeeeeekle KDE.

XP er enda verre....Ser du, subjektive meninger.....

 

"anslått" har lite å si. Mener han at XP er penere så la han mene det..... :)

Din mening ja.. Min mening er stikk motsatt.. KDE er mye finere enn GNOME

 

Det er alt det er.. meninger..

Lenke til kommentar

Vil anbefale de som vil prøve Linux og kjøre Knoppix som nevnt tidligere i denne tråden. Og hvis du liker ditt nye operativsystem, kan du like godt legge inn knoppix på harddisken med ønskede windowmanagers, programmer osv. Med Knoppix er det lite stress med å finne hardware og legge inn drivere. Hvis du vil installere andre programmer er det bare å "apt-get" :love:

Endret av sete
Lenke til kommentar
Det har jeg også hørt. WinXP fikk bare 0.0001 av Gnome igjen, så KDE gikk av med navnet "peneste GUI".

Det burde ikke være så vanskelig å slå Microsoft i å lage det peneste GUI.

 

Her er et par nylige screenshots som jeg selv har tatt på noen Windowsmaskiner:

 

Screenshot1

Screenshot2

Screenshot3

 

Ikke er det pent, og ikke er det brukervennlig :!:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Uavhengige undersøkelser viser at KDE er opptil 10 ganger penere enn Gnome.

Hva har de undersøkt da? Var det en brukerundersøkelse?

 

...å si at et GUI er opptil 10 ganger penere enn et annet er like dumt som å si at Miss California er 10 ganger penere enn Miss Canada :hmm:

Lenke til kommentar
Uavhengige undersøkelser viser at KDE er opptil 10 ganger penere enn Gnome.

Hva har de undersøkt da? Var det en brukerundersøkelse?

 

...å si at et GUI er opptil 10 ganger penere enn et annet er like dumt som å si at Miss California er 10 ganger penere enn Miss Canada :hmm:

Det var en fyr som het Ironi. Han traff en gang en jente som het Sarkasmen. De hadde sex.

 

 

To GUI-er fra Windows fra meg også:

http://lagring.net/images/error/lsass.png

http://lagring.net/images/error/stubben.png

Endret av drange_net
Lenke til kommentar
Hei,

Jeg hadde tenkt å bytter til Linux \ unix, men hvor kan jeg

laste ned det ? Og er det mulig å instralere Steam og warcraft3 på

linus\unix ?

Linux finner du /her, men det kan være ganske greit å installere en distrubsjon (hvor en distrubutør har valgt pakkesammensetningen) i samme slengen.

 

Warcraft 3 går som en klokke i WINE, men for meg som har ATI-hardware er jeg nødt til å avstå fra filmsnuttene (du må rename katalogen med filmene!) og tåle noen grafikkfeil samt litt dårligere ytelse enn i Windows. I tillegg er du nødt til å skaffe deg en crack, da WINE som kjent ikke har støtte for kopibeskyttelser. Steam kan jeg ikke uttale meg om, men det finnes mange guider som beskriver hvordan man skal få det til å virke i WINE eller (cvs)WineX/(cvs)Cedega

Lenke til kommentar
flere poster som skal slettes? :roll:

"I'm going to continue this fight. I'm going to campaign up and down in America until we drive the crooks and the Communists and those that defend them out of Washington." -- Richard Milhous Nixon.

Uff, ditt lille troll.. Du vet at moderatorene kan gjøre en kort prosess og stenge deg ute eller øke din warn-level betraktelig.. ro deg ned 5 hakk. :yes:

Lenke til kommentar

Fant noen Linux-screenshots:

Bilde #1

Bilde #2

 

Bare for å sammenligne hvem som er best, lizzom :roll:

 

Forøvrig - prøv mange forskjellige OS, jeg personlig liker Windows og FreeBSD. Linux blir litt for mye "Jeg hater Microsoft, og skal bruke Linux fordi det er l33t" for min smak. Dessuten liker jeg BSD-lisensen mye bedre enn GPL.

Endret av Paull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...