Gå til innhold

Kjøp av HL 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette et spørsmål om du kan spille cs.s på key'en du får med på hl2?

Om så, ja, eller, du kan i allefall joine beta testingen som er aktiv på steam nå.

Skrevet (endret)
Når jeg kjøper HL 2, så kan jeg spille cs 2 oxo, på nettet altså.. (cs:s )

Ja det kan du. Hva er spørsmålet? :roll:

Endret av Newt32
Skrevet
Når jeg kjøper HL 2, så kan jeg spille cs 2 oxo, på nettet altså.. (cs:s )

Ja det kan du. Hva er spørsmålet? :roll:

hehe, jeg mente om jeg kunne? glemte å skrive det i spørsmåls form :blush:

Skrevet
btw, det er ikke CS 2, men CS Source...

jaja, skrev det i parantes.. kaller det cs 2 jeg.. er jo på måte en ny cs.. så det er nå greit nok...

Skrevet
jaja, skrev det i parantes.. kaller det cs 2 jeg.. er jo på måte en ny cs.. så det er nå greit nok...

PLZ!1!11! ikke kall det CS2, det skjer bare om de bestemmer seg for å lage større forandringer. Nesten alle som ikke kjenner til HL2 og alt rundt det kaller det CS2. Samt en kamerat av lillebroren min (Skriker vær gang han sier det :realmad: )

Og alle sier "Ja men det er nesten det samme, bububu, mickeymouseclub!"

Beklager, bare noe jeg har fått for meg. :hm:

Skrevet
CS Source er akkurat det samme som CS1.6 bortsett fra grafikken. Bare teit å kalle det for CS2 da 

Noen som forstod ja :D

Skrevet (endret)

Det er akkurat grafikken som er hele poenget... alle de nye cs versjonene etter 1.0 er det samme grafikken på, nå har det kommet en helt ny, og det er dermed grunnlag for å kalle det oppfølgeren til cs, nemlig cs:s eller cs 2..

Endret av Janivars
Skrevet (endret)

:roll:

Det er akkurat grafikken som er hele poenget... alle de nye cs versjonene etter 1.0 er det samme grafikken på, nå har det kommet en helt ny, og det er dermed grunnlag for å kalle det oppfølgeren til cs, nemlig cs:s eller cs 2..

men da blir dette cs3?

Endret av Sarion
Skrevet (endret)
cs 2 er da condition zero, og cs 3 er med hl2 motoren...

Kverrulerer idag ja  :p

condition zero er ikke no mer enn cs1.6 med mer fancy detaljer. CS source har bare enda flere detaljer og ansiktsløftning. når de begynner med oppdatering av gameplayet, vil jeg kalle det for cs2

Endret av XeRam
Skrevet
condition zero er ikke no mer enn cs1.6 med mer fancy detaljer. CS source har bare enda flere detaljer og ansiktsløftning. når de begynner med oppdatering av gameplayet, vil jeg kalle det for cs2

Når de gir ut noe under navnet CS2 selv, kan dere kalle det CS2.

Mvh

Kjetil Høiby

Skrevet
cs 2 er da condition zero, og cs 3 er med hl2 motoren...

Kverrulerer idag ja  :p

jepp. cs 2 it is!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...