Falkers Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Skjønner ikke at noen i det hele tatt gidder å bruke tid på denne demoen og Colin Mcrea 3-4 for den del med tanke på best tid osv. Spillbarheten er jo 1/10,for meg så føles det som om bilen "flyter" på veien...satt litt på spissen så er det nesten som å spille vipeout men da med en rally bil på en rally bane. Rally Master/Rallisport + andre rally spill der ute er jo morro å spille,Colin mcrea 3 og oppover er jo rett og slett irriterende å spille. Er det rart codemasters har fått kallenavnet crapmaster?,..ikke for min del
Bloody Mess Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 IMO har Colin McRae spillene utviklet seg til å bli den verste dritten du finner av Rallyspill. Helt enig, skjønner heller ikke at noen orker å bruke tid på denne demoen, eller fullversjonen når den kommer ut. Spillet kunne like gjerne byttet navn til RC Cars, jeg skjønner ikke lenger hvem de lager spillene for, Rallyfans kan det ihvertfall ikke være. Nei, spill Richard Burns Rally isteden.
ZkedaR Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hvor er grafikken pen her a? Den suger jo noe så vanvittig, bedre grafikk i 2'ern jo
Janivars Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hvor er grafikken pen her a? Den suger jo noe så vanvittig, bedre grafikk i 2'ern jo hehe det stemmer jo ikke helt, men kan jo si det sånn at det er ikke store forandringer på grafikkfronten... Dritt spill! Richard burns??? er det bra ?
Jan-Inge Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Richard Burns er skikkelig hardcore Her er noen synspunkter fra "the racesim community" First impression: WOW, this is not a game! It's unbelievebly hard to master Gameplay: Excellent - A lot of people will have to get used to the fact that full throttle, full brakes or anything else abrupt on the controller will cause a certain crash. Graphics: Great and very well done. Not to shiney, no arcade candy colors. Great 3d modelling all over, very detailled. Sound: The sound is good overall Effects: A lot of Effects we hear in a simulator are important to give extra feedback. In that department the sounds are ok and pretty realistic IMO Anyone expecting a CMR clone will be surely disappointed I've played them all over the years BUT NOTHING comes close to this. Sen BLOODY sational !!! What a game. Handling is absolutely spot on and the physics including damage / slides / pot holes / jumps are just right Endret 31. august 2004 av Jan-Inge
Janivars Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 høres bra ut.. ! finnes det noe forum til codemasters ? jeg skal skjelle dem ut skikkelig Hvordan går det ann å bli så blocka? samma opplegget siden 1ern, utrolig leit. 1 og 2 var jo faktisk bra fordi det var 3-4 år sida og grafikken og gameplayet var godkjent på den tida.. Men når det er akkurat det samme på 5ern begynner jeg å lure på hva i hælvete codemasters driver med? de må jo skjønne at folk vil ikke ha noe nytt drittspill. !!!!!!!!!!!
Jan-Inge Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 http://www.codemasters.com Jeg har allerede gitt opp å få noe produktivt svar på hvorfor.
Janivars Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Er spillet ute nå? Hvor kan jeg finne en demo så jeg får prøvd det. ?
Goophy Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Er spillet ute nå? Hvor kan jeg finne en demo så jeg får prøvd det. ? Se post nr. 1 i denne tråden...
Shotgun Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Begriper ikke hva som kan ha skjedd med Codemasters. Så fine bilspill som de har tradisjon i å lage? Tror det er på tide de sender utviklerne ut i en bil, for å se hvordan den oppfører seg på vegen. Ikke en bil i denne verden kommer med bredsladd i 30km/t.
Janivars Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Er spillet ute nå? Hvor kan jeg finne en demo så jeg får prøvd det. ? Se post nr. 1 i denne tråden... Hadde du lest hva jeg hadde sagt litt lenger opp, så hadde du skjønt at jeg mente RBR jeg skulle ha tak i. Ik det forpulte møkkaspillet CMR..
Goophy Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Demo finnes ikke, men spillet skal visst komme tidlig i september...
danger_of_death Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Fikk 3:33:87 på germany Men jeg syns jeg sugde.. men har ikke sett noen her som har bedre EDIT: slo rekorden: Ny rekord: 3:27:25 Endret 31. august 2004 av danger_of_death
[PsyFly] Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 fuck colin ja! syntes Xpand Rally var grisefett jeg!! Gleder meg noe så ut av det mildaste hælvette til Richard Burns kommer å!!
Apathy Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Siste CMR spillet jeg kjørte var CMR3, da kjørbarheten og realismen var bedre i CMR2, mens delene sprutet finere i CMR3..... Gidder ikke bry meg med nyere versjoner av det samme Destruction Derby galskapen. Realistisk fysikk (da først og fremst kjøreegenskapene, ikke deler som flyr) og spillbarhet er det jeg bryr meg om. Har kjørt CMR3 med ratt og KB (er ikke alltid jeg gidder koble til rattet for ett slikt Arcade spill som CMR har blitt). Ang spill jeg ser frem til er nok desverre Rally lengre ned på listen nå, da jeg har fått mersmak for skikkelig banekjøring (da også Rallycross til tider) i Live For Speed S1 og GTR demo`n (gleder meg til LFS S2 rundt juletider ). Det eneste som gjør at LFS ikke er den beste simulatoren er det faktum de fleste biler og baner ikke finnes IRL (selv om de ligner veldig på endel forskjellige).
MrVilla Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har spilt veldig mye CM4 på PS2 og synes det er skikkelig morsomt. Har derfor sett frem til denne versjonen siden den ble annonsert. Har lastet ned demoen men ikke installert det enda grunnet mangel på tid. Blir litt deppa når jeg leser erfaringene her på forumet da. Er det virkelig så dårlig? Noen som vet om dette er representaivt for hvordan PS2-versjonen kommer til å bli? Ettersom jeg liker CM4 (PS2) så er det jo en god sjangs for at jeg liker dette spillet også. Men men......får vente og se. Tester det i kveld.
Janivars Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hva er mulighetene på RBR rally? Er det bedre kjøreopplevelse, grafikk? Er det muligheter for å linke med flere spillere uten GHOST CARS ? Hater det opplegget på CMR, at de andre playerne er ghost cars, hvor dårlig er ikke et bilspill hvor du ikke kan krasje i motstandern??? Anyway, er det kun rally baner og biler? Eller er det muligheter for å teste bilen på en strekke osv. plz tell me.. Screenshots? videos?
Blue--Sky Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har spilt veldig mye CM4 på PS2 og synes det er skikkelig morsomt. Har derfor sett frem til denne versjonen siden den ble annonsert. Har lastet ned demoen men ikke installert det enda grunnet mangel på tid. Blir litt deppa når jeg leser erfaringene her på forumet da. Er det virkelig så dårlig?Noen som vet om dette er representaivt for hvordan PS2-versjonen kommer til å bli? Ettersom jeg liker CM4 (PS2) så er det jo en god sjangs for at jeg liker dette spillet også. Men men......får vente og se. Tester det i kveld. Hvis du like CM4 liker du sikker 5 ern også, det er bare det at forskjellen er minimal, ikke noe særlig nytt liksom................
monstar Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 .rar fila som fulgte med var ødelagt til meg , må laste ned på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå