KimNK Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg liker penger og gull. Og sjørøverfest? *nynnepå* Salt, btw.
Lungemannen Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) For ikke å snakke om Dobbel Cheeseburger på mÆkkÆrn! *smatt smatt* [salt ja] Huff, nå har jeg fått sjørøversangen på hjernen! Endret 23. august 2004 av Lungemannen
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) Salt Endret 23. august 2004 av endrebjorsvik89
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 For ikke å snakke om Dobbel Cheeseburger på mÆkkÆrn! *smatt smatt*[salt ja] Huff, nå har jeg fått sjørøversangen på hjernen! Super Size Me
Putekos Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 For ikke å snakke om Dobbel Cheeseburger på mÆkkÆrn! *smatt smatt*[salt ja] Spiste den i dag jeg...
Janivars Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Salt mat er garantert best! hvem liker å spise masse søt til middag f.eks? ingen..
nerd-light Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 jeg liker å blande sammen salt og søt mat i blendern for å se hvordan resultatet blir, f.eks pizza og vafler, det er et godt kompro miss mvh nerd-light
Dingot0m Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Fant nå ut hvorfor pizza'en smakte litt ugg... Ananas under osten ananas er ondskap... Døøøø! Forøvrig salt mat
henrikw Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 salt uten tvil! btw ananas og løk på pizza er skikkelig unødvendig
Qwseyvnd Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har sett filmen, er blitt skremt av hva han gjør...men som jeg sa i går jeg dit 1-3 ganger pr uke. Men han regissøren prøver seg som få amerikanere har råd til.
ahpadt Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har sett filmen, er blitt skremt av hva han gjør...men som jeg sa i går jeg dit 1-3 ganger pr uke. Men han regissøren prøver seg som få amerikanere har råd til. 1-3 ganger i uka er ganske mye.
allyse Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Salt, men da salt med måte mener ikke 1/2kg salt Når jeg lager middag har jeg salt i moderatre mengder. Søtt, syrlig mv. mat (som f.eks litt eksotiske retter) er jeg ikke så veeeeldig glad i, men skal jeg først spise noe med en søtsyrlig smak lager jeg det skikkelig. Søtsyrlig fra microen klarer jeg ikke se på engang før jeg blir kvalm.
Shulgin Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg er en ren konditori- og bakevarejævel. Jeg spiser meg mett på søtsaker i hytt og pine. Men jeg må innrømme at magen min setter mer pris på to hamburgere enn to bløtkaker. Så det kommer veldig an på. Søt mat er i hvert fall fullstendig himmelsk når det er lenge siden sist og når de spises i begrensede porsjoner. Skal ikke alltid stappe seg på sånt hele tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå