Gå til innhold

50%plexi, 50%tre. [ferdig]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhhhm. ser bra ut. Driver selv å tenker på hva jeg skal gjøre (går selv i 10 klasse) Har fått en ny K&H lærer som virker grei. Han kan ikke å strikke men sløyd ol. var vist mere hans greie (sa han). Med K&H læreren(e) jeg har hatt de siste årene er dette en revulosjon :p . Jippi-lærer som intreserer seg for noe av det samme som meg! :woot:

 

Hvor mange timer får dere på arbeidet?

Hehe, samme problemet her. I år har vi endelig fått en sløydlærer som tør å starte noe som helst av det som er på sløyden(de 5timer/per år vi har sløyd), men han skal pensjonere seg til nyttår. Gjett hvilken side av nyttår vi skal ha k&h prosjektet? :mad:

Lenke til kommentar
her er da bilder av det kortet osm jeg skal feste led's på.

gikk jo såklart tom får lodde tinn så jeg fikk bare lodda på 5v.

jeg er som dere kansje ser, ny innen lodding, men det funker.

 

miniP1010041.JPG

 

miniP1010042.JPG

 

eidt: kommer update ang. selve kabinettet i morra.

kommer med et i morgen.

 

i dag er det onsdag og ingen flere update :thumbdown:

 

 

får jobbe mere. oslo lan har vært forresten etter det chris sier

Lenke til kommentar
her er da bilder av det kortet osm jeg skal feste led's på.

gikk jo såklart tom får lodde tinn så jeg fikk bare lodda på 5v.

jeg er som dere kansje ser, ny innen lodding, men det funker.

 

http://img8.imgspot.com/u/04/243/20/miniP1010041.JPG

http://img8.imgspot.com/u/04/243/20/miniP1010042.JPG

 

eidt:  kommer update ang. selve kabinettet i morra.

kommer med et i morgen.

 

i dag er det onsdag og ingen flere update :thumbdown:

 

 

får jobbe mere. oslo lan har vært forresten etter det chris sier

det ser ut som jeg har glemt å nevne det her, men jeg er syk. så ting som må utføres ute har jeg ikke kunnet gjort. men jeg kommer med noen bilder av hva jeg gjorde i går kveld.

jeg ser at du er ny her, og som oftes, men ikke alltid så har updates en tendens til å komme på kvelden

 

sinnsykt off topic(veit ikke hvorfor jeg gidder å svare): ang. chris så kan du si at han driter 100% på draget(som vanlig). det er ikke før om en måned.

 

badboy: pleas fjern img. taggene.

 

edit: er det bare hos meg bildene ikke funker?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
her er da bilder av det kortet osm jeg skal feste led's på.

gikk jo såklart tom får lodde tinn så jeg fikk bare lodda på 5v.

jeg er som dere kansje ser, ny innen lodding, men det funker.

 

miniP1010041.JPG

 

miniP1010042.JPG

 

eidt:  kommer update ang. selve kabinettet i morra.

kommer med et i morgen.

 

i dag er det onsdag og ingen flere update :thumbdown:

 

 

får jobbe mere. oslo lan har vært forresten etter det chris sier

det ser ut som jeg har glemt å nevne det her, men jeg er syk. så ting som må utføres ute har jeg ikke kunnet gjort. men jeg kommer med noen bilder av hva jeg gjorde i går kveld.

jeg ser at du er ny her, og som oftes, men ikke alltid så har updates en tendens til å komme på kvelden

 

sinnsykt off topic(veit ikke hvorfor jeg gidder å svare): ang. chris så kan du si at han driter 100% på draget(som vanlig). det er ikke før om en måned.

han var på oslo lan i år han. men det er mulig det er flere på 1år.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

det du lager går ikke bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

oki. en venn til med problemer.

chris lyver.

se selv

www.oslolan.no

 

Date: 30.09.04 - 03.10.04

 

det du lager går ikke bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

har du en grunn til å si det?

ikke forde du kommer med en negativ komentar, men forde jeg kjenner deg og er 99%siker på at du sier det der for å være jævelig.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

her er da bildene.

jeg er har bare pussa litt og grunna deler av den. det skal finjusteres en del før jeg lakker.(no ala beta versjon :p )

miniP101004186401.JPG

 

miniP1010042.JPG

 

miniP101004333959.JPG

la white sprit oppi der slik at dere kan sammen ligne størelsen.

 

edit: funker bildene hos dere? har sliti litt med det i det siste

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Vel, skal ikke blande meg opp i intern knuffing, men badboy, gi en lang laban i og bruk så mange utropstegn. Et er nok, med mindre du ikke prøver å blåse trommehinnene våre.

 

Natrium: Ser lovende ut. Fikk litt nostalgiske minner i fra en gammel platespiller som står på loftet etter bestefaren min når jeg så bildet. Kanskje like greit du ikke gjorde det på skolen, fordi sløydlærere generelt liker dårlig slike prosjekter. Fikk såvidt stryk i sløyd fordi jeg laget høyttaler stativer i stedenfor klassikerene; sko -og bokhylle.

 

Følger med :)

 

Btw: Gudforeldrene mine bor right around the corner i fra skolen din :) Gudfaren min eier videosjappa på det kjøpesenteret der (Dag heter han). Har glemt hva det heter. Om dette ikke sier deg noe, så blander jeg skoler, fordi elevene er vist veldig godt kjent med han. Blah, avsporing deluxe. Carry on the modding!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Kanskje like greit du ikke gjorde det på skolen, fordi sløydlæreren generelt liker dårlig slike prosjekter. Fikk såvidt stryk i sløyd fordi jeg laget høyttaler stativer i stedenfor klassikerene; sko -og bokhylle.

en venn av meg som gikk i tiende i fjor fikk 5+ for å lage en bass kasse med fire vegger +tak og bund.

det eneste har gjorde ekstra var å ferese ut en slange(dyr altså) på toppen (han skjærte også hull til bassen da :thumbup: )

sløydlærern vår var født for smisking.

 

edit: leif kom og ble sparket ut.

 

 

edit2:

Btw: Gudforeldrene mine bor right around the corner i fra skolen din Gudfaren min eier videosjappa på det kjøpesenteret der (Dag heter han). Har glemt hva det heter. Om dette ikke sier deg noe, så blander jeg skoler, fordi elevene er vist veldig godt kjent med han. Blah, avsporing deluxe. Carry on the modding!

 

det er nok rortunet det er snakk om ja.

video sjappa heter mix. trur det er en som heter dag som eier den :hmm:

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Heldig du er da. Vi hadde metallsløyd det siste halvåret hvor jeg skulle lage en vannblokk, mens alle andre lagde smykker. Fikk ikke lov engang, selvom jeg skaffet alle materialene selv.

 

Rortunet var det ja. Dag eier Mix sjappa ja. Om du er innom der får du hilse fra meg (Tom Erik) ;)

 

Nok avsporing, du skal ikke helsparkle kassa da, for å få bort kløftene imellom plankene? Det er ikke spesielt mye arbeid med sparkling, og når kassen er så liten så går det rimelig kjapt. Resultatet blir også myyye bedre :thumb:

Lenke til kommentar
Heldig du er da. Vi hadde metallsløyd det siste halvåret hvor jeg skulle lage en vannblokk, mens alle andre lagde smykker. Fikk ikke lov engang, selvom jeg skaffet alle materialene selv.

 

Rortunet var det ja. Dag eier Mix sjappa ja. Om du er innom der får du hilse fra meg (Tom Erik) ;)

 

Nok avsporing, du skal ikke helsparkle kassa da, for å få bort kløftene imellom plankene? Det er ikke spesielt mye arbeid med sparkling, og når kassen er så liten så går det rimelig kjapt. Resultatet blir også myyye bedre :thumb:

skal en tur ned der i morra så jeg kan sikkert hilse.

jeg har bare sparklet hjørnene ja. og litt her og der :p

 

edit: etter nermere omtanke tror jeg at jeg ikke rekker noen update i morra.

har en del lekser å ta igjen etter at jeg var hjemme i to dager. :(

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...