Gå til innhold

Får ikke til CS:S på FX 5900 GE


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke til CS:S Beta på mitt ASUS Geforce FX 5900 GE kort.

Det funket helt fint helt fram til den nyeste updaten til CS:S.

 

Problemet mitt er at jeg starter spillet og så bare flimrer det som om det var en søkefrekvens feil. Jeg har pøvd å starte med forskjellige oppløsninger og soft/d3d/opengl via launch options, men alt har misslykkes. Jeg har også prøvd å slette Steam og så lagt inn igjen, men dette funkerte heller ikke.

 

Syns dette er veldig rart iogmed at jeg spillte CS:S helt feilfritt før den siste oppdateringen.

 

Takker på forhånd alle svar :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm der var det mye rart hehe var trøtt i går har vært på slip med en båt
på 60 fot og pussa til den store gullmedaljen i 5 dager...Det jeg mente var at jeg fikk de striper ++ en skjerm som ble rene diskolys på CsS da hade jeg stilt
oppløsninga for høyt for å få stilt ned CsS måtte jeg bruke en gamel pc skjerm
og da fikk jeg stilt den ned ikke at jeg skjønte hva som fikk det til funke da
men det virker :yes:


Håper det ble litt bedre å for stå hva jeg mente :innocent:
Lenke til kommentar
Skjønner, men jeg har prøvd launch options med lavere oppløsning og forskjellige skjermmoduser (software, direct3d, opengl) ingen ting hjelper.

Du skriver at du har prøvd andre skjermmoduser! Åssen får du til det? På min Counter Strike: Source BETA får jeg ikke frem valg av ulike moduser.

 

Jeg har p4 3000, 1024 mb ram og ett sapphire radeon 9600 kort (256mb).. Jeg kjører 1280x1024 når jeg spiller cs:S. men jeg får bare 30 fps. Selv om jeg setter ned oppløsningen til 800x600 får jeg bare 40! Vertical sync er av og fps_max står på 9000!

 

Dette er utrolig irriterende. Trodde jeg skulle fått 99 fps jeg.. MEN NEI DA. Drittskjermkort.. Blir jeg nødt til å kjøpe 9800 pro?

Lenke til kommentar
Fikk beskjed av steam folka å prøve forskjellige skjermmoduser.

Det funker igjen nå. Fiksa seg selv etter at de updata enda en gang. Takk for alle svar :thumbup:

Hvor er det du skifter skjermmodus?? Jeg finner ikke noe sted jeg kan velge mellom software, opengl eller direct 3d..

Lenke til kommentar
Syns dette er veldig rart iogmed at jeg spillte CS:S helt feilfritt før den siste oppdateringen.

Hva er så rart? Det hadde vært rart hvis det _ikke_ hadde kommet en oppdatering.

 

Ikke glem at det er en beta (noe flere her ikke vet hva er) så ikke forvent at det er feilfritt.

Lenke til kommentar
Skjønner, men jeg har prøvd launch options med lavere oppløsning og forskjellige skjermmoduser (software, direct3d, opengl) ingen ting hjelper.

Du skriver at du har prøvd andre skjermmoduser! Åssen får du til det? På min Counter Strike: Source BETA får jeg ikke frem valg av ulike moduser.

 

Jeg har p4 3000, 1024 mb ram og ett sapphire radeon 9600 kort (256mb).. Jeg kjører 1280x1024 når jeg spiller cs:S. men jeg får bare 30 fps. Selv om jeg setter ned oppløsningen til 800x600 får jeg bare 40! Vertical sync er av og fps_max står på 9000!

 

Dette er utrolig irriterende. Trodde jeg skulle fått 99 fps jeg.. MEN NEI DA. Drittskjermkort.. Blir jeg nødt til å kjøpe 9800 pro?

Jeg har 70-100 fps i cs-s med geforce fx 5800 p4 2.8 prescot- 512 mb!

Lenke til kommentar
Hmm... jeg kjører rundt 40-50fps med en AMD Barton 2500+, Geforce FX 5900 GE, 512mb DDR 400 RAM.... vet ikke hvorfor det går så dårlig. Kan kanskje være CPU.

Den pcen det skall du jo ha 80-100 fps i cs sourch!

Det var merkelig den fpsen din da men du har vell 100 fps konstant i cs 1.6?

JEg er neste sikker på at det ikke er cupen! lenge siden du har formatert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...