Laman Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hei! Når noen ringer til meg, kommer det alltid et lite "ring" før selve ringelyden starter. Hvordan kan jeg få bort det? Har t610.
ehs5 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) Har prøvd å bli kvitt det på min T630 også, men får det ikke til.... Men når jeg tenker over det er det egentlig greit at det er der. EDIT: skrivlæif Endret 22. august 2004 av ehs5
genser Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hei!Når noen ringer til meg, kommer det alltid et lite "ring" før selve ringelyden starter. Hvordan kan jeg få bort det? Har t610. Umulig. eller rettere sagt, du kan sette på lydløs.
tadcomp Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Akkurat det samme skjer når du får melding, et lite pling før meldingstonen...
Ostepølsa Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 har t610 jeg og, utrolig dårlig akkurat det der, og enda verre at det bare er noen få meldingslyder og velge imellom
mrtzter Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 MÅ da gå ann å fjerne den lyden? Ja, SE har så sinnsykt lite meldingslyder, det er noe som irriterer meg noe så sinnsykt mye! Skjønner ikke hvorfor de lager mobilene slik?
ehs5 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 MÅ da gå ann å fjerne den lyden? Ja, SE har så sinnsykt lite meldingslyder, det er noe som irriterer meg noe så sinnsykt mye! Skjønner ikke hvorfor de lager mobilene slik? Men de har til gjenjeld veldig behagelige meldingslyder og ringelyder.
mrtzter Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Uansett da, de burde ha laget noen alternative løsnonger.. Jeg f.eks er dritt lei av den standar sms-lyden Men, de har noen nydelige mobiler, det skal de ha!
ehs5 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Uansett da, de burde ha laget noen alternative løsnonger.. Jeg f.eks er dritt lei av den standar sms-lyden Men, de har noen nydelige mobiler, det skal de ha! Yeah!
krizkriz Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 MÅ da gå ann å fjerne den lyden? Ja, SE har så sinnsykt lite meldingslyder, det er noe som irriterer meg noe så sinnsykt mye! Skjønner ikke hvorfor de lager mobilene slik? Fordi de vil kjennetegne mobilene sine... Hvis alle mobiler hadde hatt Mp3 som meldingslyd så hadde ikke folk brukt de som er standard på mobilen, så SE vil bruke sine egne meldingslyder, men de kommer sikkert til å gi etter etterhvert!
ehs5 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) Kjøp Nokia! Pøh! Kan ennå ikke fatte hvorfor Nokia har solgt så mye.... Fakta: 1/3 Nokia blir levert tilbake 1/10 Siemens/sony ericsson, samsung blir levert tilbake. EDIT: Post nummer 200 Endret 23. august 2004 av ehs5
pologutt Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 At det kommer et ring før ringelyden kobles inn, er jo gammalt nytt her inne på forumet. Lyden er så vidt meg bekjent umulig å fjerne dessverre.
genser Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Kjøp Nokia! Håper inderlig at den posten var ment som tøys. En amobil-skribent er vel nøytral?
EinarEriksen Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Håper inderlig at den posten var ment som tøys.En amobil-skribent er vel nøytral? Det var vel ikke ment som en tøys? Jeg er nemlig veldig nøytral, og favoriserer heller de modellene de forskjellige produsentene har som passer nøyaktig meg best Det er bare på ett punkt jeg er sikker på hvilken mobiltelefon jeg egentlig favoriserer. Hvis noen spør meg om hvilken støtsikker mobil jeg favoriserer... Vel, ikke Ericsson R310s(eller noe sånt) iallefall. Ikke i år 2004. Jeg vil også gjerne ha en større skjerm enn Nokia 5140 kan vise fram. Mange har nok allerede gjettet Siemens M65? Synd den ikke er like solid som Ericsson R310s, ifølge mobil.se . Såvidt jeg vet kan ikke lyden fjernes.
nxm Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Sånn til sammenligning kan jeg vel kanskje nevne at min K700i mobiltelefon ikke har sånne "irriterende" toner før det ringer eller før jeg mottar sms.. :-) Løp å kjøp K700i
Ostepølsa Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 orker ikke kjøpe ny mobil hele tiden, kjøper vel ny hvert 2-3 år sånn ca, klarer meg nok med min t610 i et par år til
Roberto Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Kjøp Nokia! Pøh! Kan ennå ikke fatte hvorfor Nokia har solgt så mye.... Fakta: 1/3 Nokia blir levert tilbake 1/10 Siemens/sony ericsson, samsung blir levert tilbake. EDIT: Post nummer 200 Joda, derfor " " ikonet!
ehs5 Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Kjøp Nokia! Pøh! Kan ennå ikke fatte hvorfor Nokia har solgt så mye.... Fakta: 1/3 Nokia blir levert tilbake 1/10 Siemens/sony ericsson, samsung blir levert tilbake. EDIT: Post nummer 200 Joda, derfor " " ikonet! Ja, ser det nå. Så det ikke i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå