Gå til innhold

One down, three to go.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster vel rundt 500 000 å forsikre Much museumet for tyveri intill 500 mill. (aftenposten aften)

Hvilket forsikringsselskap var det?

 

 

:hmm:

 

 

Penger ville jo hjulpet munch-museet til å kjøpe andre Munch-bilder fra private da.. Men det ville jo ikke reddet skrik, det ville det ikke.

Så det selv nå.

 

Jeg synes en halv million i året hørtes latterlig lite ut, men sett av vi går ut i fra det for hvert bilde.. Så må vi tenke på at det ikke bare er to bilde rpå Munch-museet.. Og du forsikrer jo gjerne ikke bare ett eller to, man forsikrer vel i så tilfelle alt..

Lenke til kommentar

Ok, for det første er dette garantert et bestillingstyveri fra en samler som ikke har råd til å betale for bildene. Mne hva skal man med et par bilder som man ikke kan vise fram til noen, de kommer sikkert bare til å ligge i kjelleren eller noe sånt. Dersom det ikke er løsepenger innblandet da.

Lenke til kommentar
Ok, for det første er dette garantert et bestillingstyveri fra en samler som ikke har råd til å betale for bildene. Mne hva skal man med et par bilder som man ikke kan vise fram til noen, de kommer sikkert bare til å ligge i kjelleren eller noe sånt. Dersom det ikke er løsepenger innblandet da.

TV2 påstår det er ett bestillingsran fra stavanger ranerne for å gi politiet mer å gjøre og som en avledningsmanøver eller noe i den dur. well well. Høres litt for gangsterfilm ut for mag.

Lenke til kommentar

Det snakkes om forsikring. Jeg ser ikke mye hensikt med å forsikre slike malerier. Det vil være dem eller ingenting når det er snakk om nasjonale eiendommer som kunstverk.

Penger vil jo ikke utgjøre en kompensasjon som noen personer bryr seg om og har nytte av når det gjelder sånt.

Lenke til kommentar
HELT enig ! Det er museet sin skyld at maleriene ble stjelt ! At bildene henger i en liten waier holder ikke !

Håper ikke det er min feil hvis bilen min blir stjålet når jeg er på handletur. Da er den jo ikke innelåst og det holder vel ikke.

 

Er helt enig i at det sikkert er Nasjonalgalleriet som har tatt det. Hvorfor skal Munch-museet ha 3 og de bare 1?? Urettferdig :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...