Gå til innhold

Service Pack 2 gjør at alt går til H****te


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har no hatt XP Service Pack 2 på laptoppen siden den kom ut og jeg har aldri hatt noe problemer. har heller fått fjerna noe problemer faktisk :p på hovedboksen har jeg ikke XP for øyeblikket for disken som XP ligger på er ikke kobla til akkurat nå, men hadde ikke noe problemer med å installere Sp2 på den heller. er nok du som har vært litt uheldig, men ja jeg har opplevd at maskina restarta rett før SP2 skulle installeres, dette skjedde på hovedboksen men heller ikke da fikk jeg problemer, var bare å begynne installasjonen på nytt igjen, av Service Pack 2 altså.

Lenke til kommentar
Har lagt inn på flere maskiner uten problemer, Best resultat har jeg fått på de maskinene hvor jeg lagde SlipStream XP med SP2.

 

 

WinXP Pro virker bra her, men har fått ett problem etter at SP2 ble installert.

 

Jeg får ikke bildene under eiendommer på finn.no til å virke. De er programmert med java. Det første bildet går greit, men så skjer ingen ting når jeg trykker på neste bilde.

 

Dette startet da jeg installerte SP2 for XP. Virker bra i Opera.

 

Kan noen HJELPE?? :hmm:

Lenke til kommentar

hos meg trengte jeg ikke å gjøre en ting jeg. installerte SP2 med Antivirus og alt aktivert jeg. fikk aldri problemer med det jeg, eneste som ikke var aktivert var Firewallen i XP, men den har aldri vært aktivert. men, jeg har hørt at folk har hatt problemer ja.

 

blir spennende å se når den Norske versjonen av SP2 kommer siden at de andre i huset bare kjører Norsk XP. men jeg tror ikke at de heller skal få noen problemer, men man kan jo aldri vite.

Lenke til kommentar

Jeg har fire partisjoner fordelt på 2 harddisker men backup av c: hjelper.

Det er nemlig OS partisjonen som blir forandret med SP2.

Har liggende backup av c: for tre uker på den andre harddisken + en DVD backup av ren installasjon med alle oppdateringene av antivirus og windows.

Skulle alt gå til h..... er det utrolig enkelt å bare kjøre backupen fra før alt gikk galt.

Lenke til kommentar

Min maskin ville heller ikke starte skikkelig ved første reboot etter oppgradering til SP2, den hang seg ved "Please Wait"-skjermen m/Windows-logoen. Men etter en ny manuell reboot har alt fungert brillefint.

 

Apropos Windows-logo: Jeg har Windows XP Professional, og etter oppgraderingen har teksten "Professional" forsvunnet fra bootskjermen, samt årstallene angitt i Copyright-teksten. Ikke noe big deal, lurte bare på om andre har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Apropos Windows-logo: Jeg har Windows XP Professional, og etter oppgraderingen har teksten "Professional" forsvunnet fra bootskjermen, samt årstallene angitt i Copyright-teksten. Ikke noe big deal, lurte bare på om andre har opplevd dette?

 

Det er meningen at det skal se slik ut .

 

Årsak:

Microsoft slipper med å lage/levere en service pack enten det installeres på home/pro/media edition .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Jeg lasta ned windows service pack 2, når jeg etter installen skulle reboote så ville ikke windows boote. Hadde ungått SP2 hadde jeg vært dere....

Lastet du ned fra offisielle servere?

Nei, jeg lasta ned fra kazaa.... SELVFØLGELIG lasta jeg ned fra offisielle servere, den gjøre det jo automatisk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...