Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hmm: Lurer på om det går an å bli forum-avhengig? Og går det an å sykemelde seg på det grunnlaget? :hmm:

haha! Det hadde vært no. Blir nok slik etterhvert. Lei av jobben?

Eg er forumavhengig PÅ jobb eg lol

Skrevet

noe jeg egentlig også lurer på er: kan noen gi meg en god og utfyllende forklaring på hva en Byte egentlig er?

Jeg vet det er 8 bit og alt det tullballet der, men la oss si man vil forklare hva en Byte er til noen som kan mindre om datamaskiner enn et dørhåndtak.. hvordan vil man da forklare det?

Skrevet (endret)

1 byte er 8 bit :p

1 byte er ett tegn, f.eks A er en byte, det samme er B

A= 00100001

B= 00100010

C= 00100011

det er 8 bit i hvert tegn

edit: A B og C er binært...

1 bit er enten 0 eller 1

Endret av aklla
Skrevet

Hvorfor er utsagnet "for å si det sånn" så populært å si?

Og du skal si det, så slipper du egentlig å si for å si det sånn?:wallbash:

Og hva hvis du ikke sier det sånn, men derimot på en helt annen måte, vil du da gjøre/kjøpe det? :wallbash:

Skrevet

Og hvorfor skal bilen på død og liv absolutt ned i de nevnte hullene, ikke bare med 1 hjul, men med alle 4?

Ja, bilen skal.. har ingenting med mine kjøreferdigheter å gjøre :p

Skrevet
Hvorfor oppstår det så evig mange HULL i asfaltveier?

Mange muligheter:

- piggdekk

- dårlig arbeide

- dårlig asfalt, f.eks, finnes det en med gummiblanding for å lage lite støy, men som til gjengjeld er lite slitesterk.

Av dette blir det ofte lange hull.

Enkelt typer utslipp/lekkasjer tærer asfalten, f.eks. bensin, diesel og andre tynne oljeprodukter (dette finner du i eller rett etter svinger), men etter det jeg hører er også gjødsel ganske aggressiv mot asfalt (nær jorder eller gårder).

Skrevet
Hvorfor sier folk "holdt jeg på å si". Det er jo helt klart at du har sagt det, og det ikke var noe du skulle si men bestemte deg for å ikke si. JEG HATER DEG!

pro pro (steffy)BOY

Det er når du egentlig ikke kan si det, men vil si det.

Skrevet

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før vi kan se "virkelig" grafikk i spill jeg.

Det trenger ikke ta så lang tid med tanke på hvordan The Elder Scrolls Oblivion blir!

Og sånn grafikk vil jo bli standard om noen få år, så hvordan vil det bli om si 5-10 år?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...