Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg bare velge 400 kroner og oppover på minibanken når jeg vil ha så lite som mulig, og den helt åpenbart har 200-lapper?

8811893[/snapback]

jeg har klart å ta ut 200 kr, har ikke prøvd med 100-lappen enda. men du må inn å velge manuelt for under 400 kr.

 

edit: hmm, det der skal jeg teste ut etterpå om jeg får ut en 100-lapp eller ikke...

8811908[/snapback]

Om du vil ha 100 lapper bør du stikke på mc-donalds (muligens også 7-eleven om jeg ikke husker feil). De gir deg 100 lapper. Regner med at det er fordi det er mange unge som går på mc-donalds og 7-eleven som ikke har så mye penger.

 

OT. Jeg fikk ut 1000 kr i hundrelapper en gang på mc-donalds. Da ble jeg litt frustrert. Opplevde det samme i trondheim for noen uker siden. Tok ut 3000 kr på minibank på 7-eleven og fikk alt sammen i 200 lapper :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jupp. Her for eksempel: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...alogCategoryID=

8802754[/snapback]

Blir luften fuktigere eller noe med en slik?

Tror jeg må ha en i sommervarmen :)

8802868[/snapback]

 

 

Angående klima anlegg som står på gulvet; hvordan virker den?

Vanligvis står den varme delen utenfor veggen så den ikke varmer opp rommet.

 

Noen som vet om noen tester av slike?

Lenke til kommentar
Følger opp drømmespørmålet over, hvordan er det mulig at man kjenner ting i drømme, at man tar på ting eller noen tar på deg, man kjenner jo dette som om det skjer på ordentlig.

8813460[/snapback]

Som de sier i The Matrix så er jo det å føle ting bare elektriske signaler som tolkes av hjernen.

Drømmen "sier" kanskje at her er det noe, så det føles slik ut som det vi forventer at det gjør.

(bare gjetting egentlig)

Lenke til kommentar

Nei. Det finnes ikke. En server kan gjerne svare med at e-post adressen ikke finnes, men den kan like så gjerne ta imot mailen og bare droppe hele greia dersom mottaker ikke finnes. (og takk gud for det. Tenk hvor ille spam-problemet ville vært om det var mulig å pinge e-post adresser)

Lenke til kommentar

Ja, så lenge du lar disken være master, om jeg ikke tar helt feil. DVD må være slave.

 

Dette gjelder i alle fall om det er oppstartsdisken du skal ha på samme kabel. Hvis det er en vanlig lagringsdisk går det for det samme sikkert.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Tja, skader ikke å prøve å feile i hvertfall, men jeg tror det skal gå greit. Bare sett DVD som boot prioritet nr 1, så velger du den disken du vil installere til under installasjon/partisjon.

 

Forresten tror jeg det står noe i førstepost om at ordinære dataspørsmål skal tas i hardware-forumet. Ingen kritikk, bare mener å huske det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...