Gå til innhold

Pengepremie som aldri kom.


brillan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest hele greia å den var ganske morsom da, men seriøst hadde noen gjort dette mot meg så, så, så hadde det klikket for meg, har dere gjort noen slags hevn? Å hvorfor så useriøs? Sikkert en meget rar person/famile det der, rapporter det til tv2 hjelper deg eller noe.

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest hele greia å den var ganske morsom da, men seriøst hadde noen gjort dette mot meg så, så, så hadde det klikket for meg, har dere gjort noen slags hevn? Å hvorfor så useriøs? Sikkert en meget rar person/famile det der, rapporter det til tv2 hjelper deg eller noe.

Hevn? Han har fått en del devling på skolen kan man si... :p

 

Men han har vist pengene. Han har jo tydeligvis jobbet for dem også. Er vell snakk om litt tid nå får vi dem kanskje :D

 

-Twisty

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest hele greia å den var ganske morsom da, men seriøst hadde noen gjort dette mot meg så, så, så hadde det klikket for meg, har dere gjort noen slags hevn? Å hvorfor så useriøs? Sikkert en meget rar person/famile det der, rapporter det til tv2 hjelper deg eller noe.

Hevn? Han har fått en del devling på skolen kan man si... :p

 

Men han har vist pengene. Han har jo tydeligvis jobbet for dem også. Er vell snakk om litt tid nå får vi dem kanskje :D

 

-Twisty

Hehe :!: Hva skjedde med gamserveren da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...