Liestöl Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg måtte komme med en respons til... Ja hvs synes dere??? Hva er bra/dårlig? Noen Bugs? Jeg synes den flamme kasteren var litt ja øø huff. Jaja det er kult med flamme kaster men den ser veldig dårlig ut... Jeg veit det er vanskelig å lage flammene fine men det ser fælt ut... (den beste FK jeg har sett er på Wolfenstein ) Men det meste ser bra ut, ja alt ser bra ut (har bare spillt pitte litt nå) Ser ikke ut som en typisk "Mod" og det er bra Men noe kommer sikkert fram... Men i første omgang ser det veldig bra ut Elsker m1 Endret 21. august 2004 av Liestöl
osmoen Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 flammekasteren er jo genial finner den i hvertfall i den nordøstre basen på wake, første hus til venstre for kanonen
Artistic.Hipster Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ikke bare der, den ligger i nesten alle baser. Er bare til å gå litt rundt å lete. Personlig liker jeg iwo jima best, men wake er gøy den også *starter opp modden*
So|o Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Da har jeg også prøvd WW2 mod'en. Var utrolig artig. Begynte å bli litt lei av vietnam, og har ikke BF1942, så det er kult at de har laget denne mod'en.. Håper det smart kommer flere mod'er
MemorY Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Da har jeg også prøvd WW2 mod'en. Var utrolig artig. Begynte å bli litt lei av vietnam, og har ikke BF1942, så det er kult at de har laget denne mod'en.. Håper det smart kommer flere mod'er Point of Existence BTW: det er en beta da..
Shicca Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Må innrømme det stakk litt godt i brystet når jeg hørte menymusikken over anlegget igjen. Modden har iallefall fått meg til å hente frem noen BF 1942 cd'er fra skapet.
Piratpjokken Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 hvilken fammekaster? Er det noe eg ikke har fått med meg?
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 hvilken fammekaster? Er det noe eg ikke har fått med meg? Om du ikke vet om noen flamme kaster, så i det tilfelle...JA! Du kan plukke opp en flame-thrower kit i mange baser og spawn-points rundt omkring på mapsene...(inne i hus)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå