Gå til innhold

Spill blir lørdagsunderholdning på TV 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Thomas Str..(gidder ikke prøve på å stave navnet) har fått et undervurdert-stempel på seg når han profilerte seg som dommer i Idol.

Realiteten er (etter det jeg har hørt) at han faktisk er en av de dyktigste spillanmelderne i Norge.

MEN han hadde ike vært så kjent nå, hadde det ikke vært for Idol... :thumbup:

Skrevet

Nei det er sant ja. :p

Så han fikk nå hjelp til karrieren av Idol da ;)

Har tro på dette programmet jeg. Gidder ikke å slakte det før det kommer, sånn som mange andre gjør...

• 4 uker senere...
Skrevet

Synes gjengen gjorde en skikkelig solid jobb, premieren tatt i betraktning. Vi får vel håpe at femmere og seksere ikke er det eneste de kommer til å dra opp av hatten fremover, men gaming som lørdagsunderholdning kunne fort blitt mye flauere. Tror dette er noe flere enn spillinteresserte kunne syntes var ganske artig.

Skrevet

Tror han mente det ironisk :p Det var kanskje ikke akkurat en genistrek - men det virket som de var latterlig klar over det selv at innslaget ikke ble noe megasuksess - dette kommenterte de jo selv og siste del av programmet var jo bare tull & tøys.

Ellers virker det mye mer gjennomført og proffesjonelt en det Nerd gjorde - og selv om "håpløs" jenta også her er tilstede er dette dog i en ny og MYE mer spiselig versjon enn hun tilsvarende i Nerd:P

Programmet var for kort til at det egentlig ble noe mer enn kjappe replikker og raske reportasjer - savnet altså mer dybde. Gi oss lenger program! Send Globus 2 på søndag der det hører hjemme og utvid sendetiden med en time :yes: Kunne heller tenkt meg et par anmeldelser og ellers at programmet fokuserte på ETT tema enn at de tar for seg alt slags rart i en salig blanding.

Men godkjent av meg i alle fall - selv om jeg nok ikke blir å se hver eneste episode ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...