Gå til innhold

Battlefield Vietnam WW2-MOD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det kommer ut Desert Combat Mod for BF-Vietnam snart å , det blir knaill  :thumbup:

Desertcombat-teamet har slutta å produsere DC-versoner siden de skal jobbe med BF2 i tiden fremover...

Men man kan jo håpe på at noen andre tar initiativ til å re-modde :p

 

MeTa][iC: nei, hva spurte du om da ?

holder 5kroner på Point Of Existense jeg :D

Lenke til kommentar
Håper det kommer ut Desert Combat Mod for BF-Vietnam snart å , det blir knaill  :thumbup:

Desertcombat-teamet har slutta å produsere DC-versoner siden de skal jobbe med BF2 i tiden fremover...

Men man kan jo håpe på at noen andre tar initiativ til å re-modde :p

 

MeTa][iC: nei, hva spurte du om da ?

holder 5kroner på Point Of Existense jeg :D

Beta1 av Point of Existence blir forøvrig sluppet senere idag, dvs klienten. Server versionen ble sluppet i går :=)

Endret av storeelg
Lenke til kommentar
[iC' date=24/08/2004 : 14:42]
[iC,23/08/2004 : 22:00]
Beta1 av Point of Existence blir forøvrig sluppet senere idag, dvs klienten. Server versionen ble sluppet i går :=)

Så, det går an å spille den, for oss vanlige gamere?! :dontgetit:

 

I så fall, link da for faen! Ikke la oss sitte på pine-benken! :dribble:

http://www.pointofexistence.fpscentral.com/

:love:

 

Er den kul da?

 

PS: Laster ned nå! :thumbup:

Fikk ikke testet den i går, da den ble lagt ut alt for nærme midtnatt. Men den skal testes når jeg kommer hjem fra jobb. Etter det jeg har lest på forumet til PoE er den vistnok meget bra til å være en .1 release. Flere spår faktisk att PoE vil ta over etter DC, noe som lover meget bra.

 

All feedback jeg har lest er stort sett meget positiv. Dette kan bli veldig stort. Jeg har ivertfall pusset støvet av BFV cd'en min :=)

Lenke til kommentar
[iC,24/08/2004 : 14:42]
[iC,23/08/2004 : 22:00]
Beta1 av Point of Existence blir forøvrig sluppet senere idag, dvs klienten. Server versionen ble sluppet i går :=)

Så, det går an å spille den, for oss vanlige gamere?! :dontgetit:

 

I så fall, link da for faen! Ikke la oss sitte på pine-benken! :dribble:

http://www.pointofexistence.fpscentral.com/

:love:

 

Er den kul da?

 

PS: Laster ned nå! :thumbup:

Fikk ikke testet den i går, da den ble lagt ut alt for nærme midtnatt. Men den skal testes når jeg kommer hjem fra jobb. Etter det jeg har lest på forumet til PoE er den vistnok meget bra til å være en .1 release. Flere spår faktisk att PoE vil ta over etter DC, noe som lover meget bra.

 

All feedback jeg har lest er stort sett meget positiv. Dette kan bli veldig stort. Jeg har ivertfall pusset støvet av BFV cd'en min :=)

Har nettopp testet PoE, og må si jeg er imponert med tanke på at det er første release. DC var ikke like gjennomført da det kom ut for første gang, så vidt jeg kan erindre. Nå som DC visstnok er lagt på is, så har PoE definitivt potensiale til å bli den nye kongen på MOD haugen!

Lenke til kommentar
Enig der. POE er genialt, men Desert combat er ikke lagt på is, nei , de jobber med dc .8 fortsatt eller dc final som de kaller det.

Sjekk ut irc kanalen deres... :thumbup:

DC teamet nei, de jobber sammen med dice på battlefield 2 ;) (men la oss nå håpe at de spiller en ny versjon av DC etterpå :) )

Hm...Om de gidder det da...

 

Jeg tror heller de vil ta fatt på et nytt DC til BF:V!

Men der har jo allerede PoE kommet i for-kjøpet da... :hmm:

Lenke til kommentar
[iC' date=25/08/2004 : 21:18]
Enig der. POE er genialt, men Desert combat er ikke lagt på is, nei , de jobber med dc .8 fortsatt eller dc final som de kaller det.

Sjekk ut irc kanalen deres... :thumbup:

DC teamet nei, de jobber sammen med dice på battlefield 2 ;) (men la oss nå håpe at de spiller en ny versjon av DC etterpå :) )

Hm...Om de gidder det da...

 

Jeg tror heller de vil ta fatt på et nytt DC til BF:V!

Men der har jo allerede PoE kommet i for-kjøpet da... :hmm:

Tviler veldig på at DC gidder å starte opp med en BF:V mod ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...