Gå til innhold

Half Life 2- Trainstation Bink versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

off.. ingen skal røpe meg hva som skjer der inne. Har mine egne teorier. Har venta såpass lenge, at alt jeg vil se fra HL er videoene Valve slenger ut inni mellom. Hverken betaer eller spoilerfolk på forumene skal ødelegge min spilleglede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
off.. ingen skal røpe meg hva som skjer der inne. Har mine egne teorier. Har venta såpass lenge, at alt jeg vil se fra HL er videoene Valve slenger ut inni mellom. Hverken betaer eller spoilerfolk på forumene skal ødelegge min spilleglede..

Når du kommer inn der får du vite at

Bare kødder :!:

Skrevet

Jeg får bare virkelig håpe at dem hår gjort om storyen fra BETA`n til den endelige versionen. :hmm:

Ellers så er det jo ikke så farlig da. det er jo 90% med story før slutten.

Mem det var veldig unødvendig å poste det allikevel. :thumbdown:

Skrevet (endret)

De kommer ikke til å forandre historien, dette har Valve sagt.

HELVETTES SPOILER IDIOTER, FY FAENS N00BS!!1!!1!

Beklager språket men det må sies.

Dere skulle bare VISST hvor mye jeg angrer på å ha sett beta screens, har ikke fått vite historien eller noe, men ødela så HELV*** mye pga min j*vla nysjerrighet.

F*en ta alle de jeavlene som driver med spoilers å hacking, håper de **%)#=)=% :realmad::wallbash:

EDIT: :realmad::realmad::wallbash: %@%#"

Endret av co2
Skrevet

Jeg er så glad for at ingen spoilere har nådd meg! UUU... :p

Holdt på å lese en post, men jeg rakk å reagere på at det var spoiler før jeg fikk lest innholdet. Så jeg er fri for shitsnakk i sinnet... :w00t:

Skrevet
De kommer ikke til å forandre historien, dette har Valve sagt.

HELVETTES SPOILER IDIOTER, FY FAENS N00BS!!1!!1!

Beklager språket men det må sies.

Dere skulle bare VISST hvor mye jeg angrer på å ha sett beta screens, har ikke fått vite historien eller noe, men ødela så HELV*** mye pga min j*vla nysjerrighet.

F*en ta alle de jeavlene som driver med spoilers å hacking, håper de **%)#=)=% :realmad::wallbash:

EDIT: :realmad::realmad::wallbash: %@%#"

Slapp av gutt.. det er et spill vi snakker om her, ikke værdens undergang! :thumbup:

Skrevet (endret)
Slapp av gutt.. det er et spill vi snakker om her, ikke værdens undergang!

Er for meg ;)

Endret av co2
Skrevet

Huff, og jeg som ikke gledet meg noe særlig til hl2(noe serlig mer enn grafikk). etter å ha sett 5(finnes det flere :dribble:) binker er jeg mildt sagt hekta. Virker ikke som det vanlige pek-og-klikk-FPS'n man er vant til.

Skrevet
Huff, og jeg som ikke gledet meg noe særlig til hl2(noe serlig mer enn grafikk). etter å ha sett 5(finnes det flere :dribble:) binker er jeg mildt sagt hekta. Virker ikke som det vanlige pek-og-klikk-FPS'n man er vant til.

:!:

Nå forstår du kanskje hva vi som har spilt orginalen og utvidelsespakkene venter så spent på ;)

Skrevet
Nå forstår du kanskje hva vi som har spilt orginalen og utvidelsespakkene venter så spent på ;)

stalker?

Ikke vær dum ttt! :laugh:

Skrevet

Det jeg syns ser morsomt ut og som øker underholdningen og virkelighetsfølelsen er kommunikasjonen andre har med hverandre og deg.

Fks han manen som trøster kona si. Slike detaljer er viktige.

Skrevet

Alle tror at grafikken teller alt. Bullshit! Seff er det digg med god grafikk, og det ser det ut som vi får i HL2 så det holder, men det er alt det på andre som teller.

Feks ser Trainstationåpninga veldig bra ut. Her får du ett innblikk i livet til innbyggerne i City 17. Historien virker veldig interessant og mange av folkene har tydligvis mye spennende å fortelle.

I de andre videoene ser vi Gordon farte rundt i fly og båt, noe som gir oss en "avveksling" fra all gåinga. Ellers kjemper vi mot både Combine soldater og aliens, noen ganger alene, andre ganger med en flokk av allierte. :w00t:

Og så må vi ikke glemme fysikkmotoren. Det ser jo utrolig fett ut å kunne ta opp alle objekter med denne såkalte "Manipulator" og deretter slenge det i trynet på dumme zombier og raske soldater.

Jaja.. det ser rett og slett ut som ett ordentlig godspill :w00t:

Skrevet (endret)

seriøst fant du ut det du og :p ?

har gleda meg vilt siden jeg så de første videoene fra E3 03 som jeg så på skolen ... streama fra itavisen.. husker jeg ikke feil var det 15.mars..hmm..alle i klassa fikk totalt sjokk og klarte ikke å gjøre noe.-- vi satt å så på film i 45 min el noe fra E3 om HL2 :p heh.. FFS kan det ikke komme snart!!!

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...