guezz Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg synes selv at spillet er det. Jeg har ikke spilt det orginale Doom på pc, men derimot på Nintendo 64 og det var en hyggelig opplevelse! Det var derimot ikke Doom 3 som utviklet seg til en kjedelig og monoton syretrip etter den første wow-timen. Spillet har jeg gjennomført hvis noen lurer på det. Jeg hadde ikke hypet spillet og dermed hadde jeg ikke de helt store, ofte urealistiske, forventningene til Doom3. Er det mange andre her som deler mitt syn? (Ikke begynn å flame meg hvis du er uenig. )
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Ikke dårlig, men sikkert langt under folk sine forventninger.
Sheel Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ikke dårlig, men ikke så bra som jeg hadde forventet, gleder meg mer til Half-Life 2 nå for å si det sånn
MithRaNdiR^ Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ikke dårlig, men sikkert langt under folk sine forventninger. helt enig
cheeplix Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Surt. Liker du det ikke, ikke spill det! Hvor mange poster og replier må man lage? Dette har vært oppe 100 ganger... -_-
Admin'c Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Er en del poster om dette, men Så langt som jeg har kommet så er det slik få ulike monstre total kopi av halflife1 - noe galt skjer i en lab - zombier - ganger Det var veldig skuffende
Zeph Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Vart altfor mykje styr rundt det. Enorme forventningar. Og når det ikkje vart meir enn det er så svarte det ikkje heilt til forventningane....mine i allefall.
tor_erik Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 DOOM3 er ikke elendig, det har bare dessverre vært utsatt for en sinnsyk hyping som fører til at folk blir skuffet over et spill som vanligvis ville fått mye bedre omtale. Jeg tenker da på alle som syter om ensformig gameplay, dårlig ragdoll, osv.
dimdal Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Så langt som jeg har kommet så er det slik få ulike monstre total kopi av halflife1 - noe galt skjer i en lab - zombier - ganger Det var veldig skuffende _AKKURAT_ det jeg skulle si! Historien er jo half-life inspirert så det renner av den..!
fullifaencom Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Så langt som jeg har kommet så er det slik få ulike monstre total kopi av halflife1 - noe galt skjer i en lab - zombier - ganger Det var veldig skuffende _AKKURAT_ det jeg skulle si! Historien er jo half-life inspirert så det renner av den..! hehehe men: historien er jo basert på DOOM1 som kom GANSKE LENGE FØR HALF LIFE Vil heller si at halflife har kopiert doom, men igjen, hvor mange ulike historier er det mulig å lage som inneholder våpen og zombier?
Falcon_ Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 DooM3 er så dårlig at jeg ikke gidder å runde det
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Savner gode gamle dager hvor ragdoll og gameplay var ukjente begreper, og det er vel nettopp det Doom3 handler om, skyte og skyte, og drite i gåter og regnestykker for å komme videre. Kanskje eg skal finne frem noen gode klassikere, som doom1?!
rlz Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ble ikke noe imponert over spillet på noe vis, men å si at du er dårlig er å ta det litt langt. En ok og skremmende actionopplevelse.
Windoge Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 DooM3 er så dårlig at jeg ikke gidder å runde det Var såvidt gadd det samme. Slutten var så enormt kjedelig at jeg nesten ga opp å spille det. Spesielt de gangene jeg satt meg fast.
dimdal Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det var ikke noe som dreiv meg videre.. ble ensforming, masse av de samme monsterene, og så kom de stygge hodeskallene, og da gadd jeg ikke mer.. Men det finnes folk som har god sans for sånne spill, blant annet en kamerat av meg, han synes det er drittmorro! Er nok ikke typen jeg..
Skurupu Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg spilte Doom 3 i 3-4 timer for ca 1 uke siden. Da orket jeg ikke mer. Har ikke spilt det siden. Så, ja, jeg synes det var veldig dårlig.
Biffer'n Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 God åpning, men en repeterende ensformig og kjedelig opplevelse. En ordentlig skuffelse...
C4STOR Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) Doom3 er langt fra dårlig, men det har en del svakheter ja. Hovedproblemet ligger i at det blir for monotont i lengden. Grafikken er utrolig ensformig, og man blir etterhvert vant til at det dukker opp monster når man plukker opp noe eller åpner ei dør. Det er snodig at spill ofte blir kritisert for å ha for mange "scripted events", mens D3 som kun har det og ingenting annet ikke får noe trekk for det. En annen svakhet er lommelykta. Så ufattelig irriterende å måtte bytte fram og tilbake mellom den og våpnene. Ga opp når jeg kom til Communication Tower, var så irritert på det faktum at jeg ikke kunne se en pøkk at jeg hadde lyst å flyndre d3 cd'en ut av vinduet. Lasta ned en flashlight mod for et par dager siden og begynte på nytt, og personlig synes jeg spillet ble utrolig mye bedre av å kunne se og skyte samtidig. I det hele og det store så er D3 skuffende fordi det ikke kommer med noe nytt, og storyen er tynnere en Ghandi. Ganske utrolig å tenke på at de har brukt en sci-fi forfatter til å lage storyen, når den er såpass dårlig. Det er så mange muligheter, så mye de kunne gjort med doom3, men til syvende og sist så er D3 ikke noe annet enn en 10 timers vel resigert grøsser, der alle de gamle klisjeene er tatt i bruk. Mangler bare ei katt som plutselig hopper fram fra mørket. *Edit* Så er det jo alt småtteriet som at man ikke har hjelm, men kan puste ved hjelp av oksygenflasker ute på Mars, og når du tar fram hagla så tar han ladegrep, men du har fortsatt fullt magasin, det faktum at demonene har laget 1032 forskjellige luker rundt om på basen som åpnes i det du går forbi, man skulle tro at ting med så lav iq ville ha problemer med å i det heletatt åpne en vanlig dør (flaks for demonene at alle dører åpnes automatisk, hadde en av dørene hatt et dørhåndtak så ville hele invasjonen stoppet opp ) *Edit 2* Og før noen kommer med "hvorfor gidder du å spille hvis det er så dårlig", så er det fordi at det er Doom, og Doom var i sin tid grunnen til at jeg gikk fra Amiga til PC *Edit 3* En annen skuffende ting som jeg likte med det orginale Doom var at man kunne lure demonene til å sloss med hverandre, det går dessverre ikke i Doom3. Husker Courtyard på Doom2, springe rundt i ring å få alle Imps, Hellknights osv til å skyte på hverandre, det var gøy det Endret 20. august 2004 av C4STOR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå