Gå til innhold

Er Xp pc bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:cool::cool::cool: Jeg har Xp pc er den bra?????

Jeg har playstaton2 åsså den bruker jeg mest men pc åsså bra. Jeg spiller Conter Straike å det legger. Trodde Xp var bra maskin. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å skriv bedre sånn at folk kan forstå hva du mener. Viss folk ikke forstår hva du mener kan ingen hjelpe deg. Du kan evt. få noen til å skrive for deg.

Skrevet

Jeg skriver go norsk jeg. far kjøpte meg XP data, og på butiken sa de den var bra. den het pentum celeron 350... Skule ikke det værre bra det er jo xp data??????????

Skrevet

mener du at du har operativsystemet _Windows XP_ eller at PCen din har en AMD Athlon XP prosessor?

uansett så trenger vi vel en hastighetsangivelse på prosessor / antall minne og type skjermkort for å bedømme om PCen er bra...

Skrevet

Du har en Celeron 350mhz. Er det det du prøver å si? I tilfelle er dette en gammel og ikke spesielt egnet prosessor, selv til CS skulle jeg tro.

Til dere andre: gutten er 11år, ta det litt rolig da. ;)

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette.

Videre er det viktig at du prøver å uttrykke deg slik at folk forstår hva du spør om. Det er nesten umulig å forstå hva du egentlig lurer på her. Ta deg litt ekstra tid neste gang, så skal du se at du raskt får mange gode svar. :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...