Gå til innhold

Hva slags idrett holder dere på med? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport?

7182996[/snapback]

Det lurer egentlig jeg også på, men jeg regner med at rugby, amerikansk fotball osv er med. Har selv sett den lista, så det er sant. Det var riktignok i 1996, kåret av Sport Illustrated.

7184732[/snapback]

 

Ok, blir litt klokere, men skulle gjerne hatt en komplett liste og en liste over kriterier ved kåringen. Er nysjerrig på å se hvilken plass roing ligger på hvis det er tatt med i kåringen. Kan selv skrive under på at det er en hard lagsport :)

Lenke til kommentar

Til daglig så trener jeg mest vekter

Andre indretter jeg har holdt på med eller holder på med er:

 

Boksing, sluttet etter 1 år

 

Fotball, orket ikke stresse. Så blir det mest kameratfotball

 

Bedriftfotball, den farligste og mest morsomme sporten jeg har vært borti. ALT ER LOV!! :D

 

Håndball, 1 trening så la jeg opp

 

Vintersporter, snowboard, slalom, langrenn

 

Vannsporter, wakeboard, vannski. Ring/tube, der føreren av båten prøver å få meg drept..

Lenke til kommentar
Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport?

7182996[/snapback]

jeg leste det på frisbee.no under grener "ultimate" og om sporten der sto det at den var den tredje hardeste lagsporten i verden i 96 kåret av Sport Illustrated. vet ikke no om hvilken sport som står øverst eller nederst.

7203139[/snapback]

 

Ok :( skal prøve å google litt selv :)

Lenke til kommentar
Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport?

7182996[/snapback]

jeg leste det på frisbee.no under grener "ultimate" og om sporten der sto det at den var den tredje hardeste lagsporten i verden i 96 kåret av Sport Illustrated. vet ikke no om hvilken sport som står øverst eller nederst.

7203139[/snapback]

 

Må være bedriftfotballen i Moss!! he he.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...