Gå til innhold

CS : Source Feedback

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her synes jeg at dere skal skrive hva dere syns om Counter Strike Source Betaen

Har selv spilt den og den er selvfølgelig full av feil å det anbefales at du reporterer disse til valve

Source har ett innebygdt Bug Rapporterings system så det skulle ikke være noen problem

Skriv her hva du synes er bra og hva du synes er dårlig

Personlig så likte jeg at man nå kan bruke æøå,at det er støtte for norsk tastatur.

Likte og spessielt de nye flashbang effektene,de er skikkelig stilige.

Gleder meg til vi får se de ferdige menyene i Source noe vi ikke fikk i Betaen

Mer kommer,men nå tilbake til Cs : Source :yes:

Endret av XzIz0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Synes faktisk flashen var litt for svak. Kunne vart litt lengre.

æøå  er bare fantastisk.

More later.

Den var bedre enn i 1.6 hvertfall

Pipingen i ørene og den "Berusende" effekten når den er nesten over synes jeg er ganske tøff :love:

Men nå skal jeg sove litt så jeg får spille litt i morgen oxo.

Kos dere gamere :w00t:

Endret av XzIz0
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

hva jeg mener ?

vel, jeg har stort sett ikke fått prøvd spillet takket være valve..

det varer i et min eller 2, så får jeg connection problem, men det virker da helt greit.

jeg kan heller skrive hva jeg synes om valve, steam og forberedelsene til lanseringen av cs:s betaen, synes at latterlig er det som oppsummerer det hele på en best mulig måte

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

det er vel mer en stress-test enn ren betatest ?

Skrevet

Mange nye features som:

*æøå

*startmovie = .tga bilder ikke bmp + at du får en .mp3 fil av all lyden du recordet

*smoke er forskjellig om du kaster den ute eller inne

*fysikken

*selve skrivingen er lettere. Du kan feks merke teksten med musa og ctrl+c

*100vis nye kommandoer

*div effekter

Skrevet

Colten er noe av det styggeste jeg har sett i et spill, uanz det var uffateli vanskeli å prøve å komme seg inn i med gammle 1.6 skills...

Skrevet

Meninga med en BETA-test er å teste det uferdige spillet på så mange som mulig.

Det er da deres oppgave å gi tilbakemeldinger til Valve om evt. feil og kræsj og ting og tang som skjer på deres PC. Det er ikke ment for å være en mulighet for XTRA 1337-nerder å få spille en perfekt versjon av CS:S før alle andre.

Så istedetfor å klage her og kalle Valve latterlige, skriv tilbakemelding til dem direkte, så kan de rette opp feilen før det går ut i butikkene, see?

Skrevet
Colten er noe av det styggeste jeg har sett i et spill, uanz det var uffateli vanskeli å prøve å komme seg inn i med gammle 1.6 skills...

Våpenmodellene er ikke ferdig på ennå, bare noen få er fullført... Jeg har ingen skills etter å ikke ha spilt CS på 4år.. går da bra det :roll:

Skrevet
hva jeg mener ?

vel, jeg har stort sett ikke fått prøvd spillet takket være valve..

det varer i et min eller 2, så får jeg connection problem, men det virker da helt greit.

jeg kan heller skrive hva jeg synes om valve, steam og forberedelsene til lanseringen av cs:s betaen, synes at latterlig er det som oppsummerer det hele på en best mulig måte

Skjønner ikke helt hvordan det er valve sin feil at du har fucka linje?

Skrevet (endret)
Hvordan får man tak i source betaen? Er det for folk som har CS:CZ?

For de med Counter Strike CZ og ATI Kuponger (Half Life 2 kuponger).

Distrubiseres gjennom Steam @ steampowered.com

Endret av TCi
Skrevet
Meninga med en BETA-test er å teste det uferdige spillet på så mange som mulig.

Det er da deres oppgave å gi tilbakemeldinger til Valve om evt. feil og kræsj og ting og tang som skjer på deres PC. Det er ikke ment for å være en mulighet for XTRA 1337-nerder å få spille en perfekt versjon av CS:S før alle andre.

Så istedetfor å klage her og kalle Valve latterlige, skriv tilbakemelding til dem direkte, så kan de rette opp feilen før det går ut i butikkene, see?

Dette er ikke BETA test bug report forumet da.

Jeg sa bare min mening da.

Ingen grunn till å klikke over helt da.

Skrevet (endret)

Jeg trodde alle var klar over at dette var bare en Beta.

Jeg trodde også at alle viste hva en Beta var for noe.

Jeg trodde også at alle viste at en Beta vanligvis er full av feil,ellers hadde de vel ikke kalt det for en beta?

Endret av XzIz0
Skrevet

Gleder meg enormt til å spille det, men må nok vente til Valve kommer med en oppdatering.

Når jeg skal starte spillet får jeg nemlig en memory-feil. Og får beskjed om å avslutte spillet.

Heldigvis fler enn meg som har dette problemet, så det løses forhåpentligvis så fort som mulig.

Skrevet (endret)

OFFTOPIC?

Jeg får ikke kjørt CS:S, den bakrunden kommer opp og så hopper den ut av spillet og det står "Unable to set mode. This may be a known beta bug with antialiasing. We have reset your antialiasing settings. Please try running again."

og gjett hva, akkurat det samme skjer :no: kan noen hjelpe?

Endret av eQunix
Skrevet (endret)

men kan dere gi noen tilbakemellinger om grafikken/fysikken i spillet.ser ut som man kunne røre på det meste(eller skyte)

kan man samenligne dette med far cry eller kansje doom 3 ?

oki..glem det. fikk selv teste til en kompis.utrolig bra. :dribble:

Endret av Traxco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...