Sjøbanan Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg sitter her på den adnre datan og chater med folk osv. plutselig naar jeg skal trykke alt+tab tror jeg jeg bommet og sjermen ble svart. Min teori Nå luerer jeg altså på hva som er feilen? og hva må jeg gjøre? er denne feilpostet?
Lautsprecher Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Starte maskina på nytt (BTW: Pass på rettskrivinga)
Sjøbanan Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Funker ikke ser bare bildene før den kommer in i windows
Carnifex Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Funker ikke ser bare bildene før den kommer in i windows Har det blitt gjort noe men maskinen? Nye drivere etc? Virker underlig at det skal skje sånn helt plutselig, men når man kun får bilde i boot så kan det være for høy oppløsning/refresh for skjermen.
Denethor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Det du ser er altså bios bildene, så forsvinner skjermen til svart ?
Carnifex Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ja Du kan jo forsøke å starte opp i safe mode. Trykk F8 rett før Windows starter og velg safe mode. Da kan du jo forsøke å feilsøke litt.
Denethor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Edit: Carnifex er for rask!! Endret 17. august 2004 av Denethor
Del Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Kanksje skjermen din eller skjermkortet har tatt kvelden, sjekk med deler fra annen maskin. Hvis ikke sjekk windows installasjonen din/harddisken ved å boote en knoppix CD. Endret 17. august 2004 av Del
Carnifex Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Edit: Carnifex er for rask!! Raskere enn min egen skygge?
Denethor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Kanksje skjermen din eller skjermkortet har tatt kvelden, sjekk med deler fra annen maskin. Hvis ikke sjekk windows installasjonen din/harddisken ved å boote en knoppix CD. Kanskje ikkje, siden bios kommer opp ?
Del Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Kanksje skjermen din eller skjermkortet har tatt kvelden, sjekk med deler fra annen maskin. Hvis ikke sjekk windows installasjonen din/harddisken ved å boote en knoppix CD. Kanskje ikkje, siden bios kommer opp ? Kanskje windows bruker litt flere instruksjoner enn bios? Kanskje skjermen går over i hvilemodus (har opplevd det faktisk) sånn helt av seg selv etter noen sekunder? Endret 17. august 2004 av Del
Denethor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hmm, eg skriv alt av eigen erfaring.. Dette har eg faktisk alder opplevd.. At skjermen viser berre bios, for så å ikkje virke, virker litt merkeligt..
Del Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hmm, eg skriv alt av eigen erfaring.. Dette har eg faktisk alder opplevd..At skjermen viser berre bios, for så å ikkje virke, virker litt merkeligt.. Helt enig, burde kanskje forslått HD/windows sjekk først, men rekkefølgen ble vilkårlig. Har du andre foslag så kom med dem. Jeg regner selvfølgelig med at evt. overklokking ville vært nevnt av trådstarter.
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 For meg høres det ut som en eller annen teit hotkey i Powerstrip som har gjort noe muffens. Å prøve safe mode blir det mest fornuftige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå