Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med njubs?

Dårligste filmen jeg har sett på lenge, rett i søplekassa ;)

Er det virkelig noe og skryte av? serlig de public rundene som lissom skulle være så bra asso, en simplel kill hva er spesielt med det? Musikken var grei men så brukt på fragmovies.. FJern HUD (GUI) ser mye bedere ut og hud_saytext 0. Kvaliteten sugde max og.

(0/10)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig oppmunternde :hrm:

Jeg startet med videoredigering i August i år, og har et simpelt program som jeg sitter og trykker i. Fikk det gratis med et hjemmepc blad, og Premiere som jeg lastet ned funker ikke. Og å kjøpe det? Altfor dyrt :p

Btw V.4 [Opix / DeaD >>] (Vet ikke helt hva jeg skal kalle den) Kommer etterhvert. Har 6 min film, og det blir stadig mer. Har tenkt til å legge den ut lille julaften hvis jeg blir ferdig. :)

Den blir bedre enn v.3. pga:

-Clan, PCW'er istedet for public

-En i clanen tar opp HLTV demoer med 4mbit'n sin, så jeg kan "leke" meg med dem :)

-Sett på mange filmer i det siste, hjelper med littt inspirasjon :)

Vet at filmen min suger i forhold til andre folk som spiller "seriøst", men jeg prøver... Du er iallefall ærlig OrakL.

Skrevet

Jeg synes filmene dine er helt ok! :)

Men (kanskje idiotisk sagt) det jeg savner er ordentlige navn på filmene

v.1, v.2, v.3 - v.4?? Det blir feil as!

Stå på! :thumbup:

Mr. MadCow ;)

Skrevet
Lag noe bedre selv da :)

Har det.. Gidder ikke å lage en av meg selv det virker på selvdigger og dumt, har drevet på Godlike og Godlike 2

Skrevet

hmmmf. Hvorfor har du public frags? Alle fragsa var jo normale, og med den musikken fikk du lissom ikke feelingen... Anna musikk, PCW frags, i det hele tatt noen bra frags. Ikke sånn frags som skjer hver dag man spiller CS. Noen flere effekter så kan deg kanskje bli bra

Skrevet
hmmmf. Hvorfor har du public frags? Alle fragsa var jo normale, og med den musikken fikk du lissom ikke feelingen... Anna musikk, PCW frags, i det hele tatt noen bra frags. Ikke sånn frags som skjer hver dag man spiller CS. Noen flere effekter så kan deg kanskje bli bra

V.4 er bedre vett :p Den heter ikke v.4, men bare kaller den for det nå.

Alle pcw / cw / cup kills (Untatt de i starten)! Og seff flere kameravinkler med HLTV ;)

Skrevet

Tror den blir ferdig til jul.

Angrer skikkelig på musikken. Musikken suger fra ende til annen, men dere får se på filmen og mute lyden eller noe... :p

Så dere får klage i vei på musikken, og jeg tar ikke på meg ansvar for sinnsforstyrrelser hos folk som ble gale av musikken uinderveis.

Noen som har et sted jeg kan legge ut filmen? Blir vel på rundt 100-200MB

Skrevet

Probebt er at filmen er lagt en smule opp til musikken, må nesten totalrenovere hele filmer om jeg skal bytte musikk, og da ble den neppe ferdig i år :p Dere får bare leve med det, "big deal" lissom ^^

Bytte musikk i "v.5" da vett :grin:

Noen som har noe å si? Ork å la tråden min dø :hrm: Og ting som ikke er OT da. Blir nesten SO4 dette her :p

Skrevet (endret)
OFFTOPIC: 1 innleg og du har innleg nr. 1337 TEDDY

JAU :grin:

Det vil si NÅ! :w00t::w00t::w00t:

I'm teh 1337

Samtidig har jeg 666 innlegg i Counter Strike kategorien!11!!1! :devil:

-Uff det tar tid å lage 100 slike tags :p

(Dette blir siste innlegget mitt utenfor offtopic for en dag eller to ^^)

Filmen blir ferdig før jul vil jeg tippe, og de siste 4 minuttene av filmen suger. ;) Men håper dere vil se allikevel, må leie meg et webhotell og kjøpe et domene før jeg kan legge den ut. Om jeg gidder. beste hadde vært å låne litt plass av noen andre? :whistle::innocent:

EDIT: Én tag som var feil. :hrm:

EDIT2: Og disse 666 innleggene i CS utgjør 33% av min totale posting :grin:

Endret av -Teddy-
Skrevet

Nå skal jeg ikke uttale meg om så alt for mye, men jeg trodde HLTV funket like bra med ISDN som det gjorde med 4 mbit når det bare gjaldt recording. Trodde ikke linje hadde særlig mye å si. =\

Tar jeg feil nå eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...