Gå til innhold

sjerp dere moderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis enig. De har en stor jobb å gjøre, men jeg håper at de hjelper til så mye som mulig i stedet for å stenge poster. å sensurere innhold og å endre emnefelt er fullt gjennomførbart for en moderator, men det tar vel noen sekunder mer. I enkelte tilfeller er jeg selvsagt også enig i stenging.

Lenke til kommentar

Moderatorene jobber for at brukerne skal ha nytte og glede av forumet. Det blir lettere for alle om innleggene ligger der de skal, og at emnefeltet beskriver det som diskuteres. Tror ikke de stenger tråden din for å være utrivelige. Men det er lettere for alle om vi følger noen retningslinjer. Det er min mening. PS: Jeg skvatt når jeg besøkte hjemmesiden din... :)

Lenke til kommentar

^Th0mas^ er inne på noe viktig her. Vi vil selvsagt helst hjelpe til og forandre/flytte i stedet for å stenge, men samtidig er det viktig at det synes hva som er lov og hva som ikke er det. En stengt tråd med et dårlig emnefelt viser tydeligere hvordan man ikke skal gjøre enn om vi endrer emnefeltet til noe fornuftig og nevner at emnet er forandret.

 

Denne var feilpostet, flytter den til tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

QUOTE (Mongo FuRY @ 17/08/2004 : 20:51)
Nå kan mod vise storsinn ved å flytte den til søppel, og gi trådstarter en advarsel eller 2! Bare se på de andre trådene hans, de er useriøse og stengt alle sammen!

du. skulle vært moderator du! da hadde det vært tomt på forum:)

Lenke til kommentar

Vanlig reaksjon er å stenge. Hvis vi skal løpe rundt og fikse ting hele tiden er det mange som bare driter i å følge retningslinjene fordi vi rydder etter de uansett.

 

Ser jeg ut som morra di?

 

I tilfeller med nye og uerfarne brukere velger vi ofte å veilede, men dere som har vært her en stund burde ha vett nok til å klare å følge retningslinjene

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 17/08/2004 : 21:53)
Vanlig reaksjon er å stenge. Hvis vi skal løpe rundt og fikse ting hele tiden er det mange som bare driter i å følge retningslinjene fordi vi rydder etter de uansett.

Ser jeg ut som morra di?

I tilfeller med nye og uerfarne brukere velger vi ofte å veilede, men dere som har vært her en stund burde ha vett nok til å klare å følge retningslinjene

enig med deg!

hvis alle moderatorene skulle rettet opp feilene hele tiden hadde man jo begått samme feil mange ganger.. og moderatorene hadde fått masse ekstra arbeid.

Lenke til kommentar

QUOTE (datating @ 17/08/2004 : 22:05)
QUOTE (enden @ 17/08/2004 : 21:53)
Vanlig reaksjon er å stenge. Hvis vi skal løpe rundt og fikse ting hele tiden er det mange som bare driter i å følge retningslinjene fordi vi rydder etter de uansett.

Ser jeg ut som morra di?

I tilfeller med nye og uerfarne brukere velger vi ofte å veilede, men dere som har vært her en stund burde ha vett nok til å klare å følge retningslinjene

enig med deg!

hvis alle moderatorene skulle rettet opp feilene hele tiden hadde man jo begått samme feil mange ganger.. og moderatorene hadde fått masse ekstra arbeid.

ok. jeg får prøve og bli bedre :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...