Gå til innhold

HW-Nettverkstreff @ Rogaland ferdig for denne gang


jokki

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke problemet med å skrive aka'et mitt med liten w. Btw så kan du føre opp bruker [r]endre og sikkert et par til, må bare snakke med dem først.

Fikset nå ;), venter med å føre opp noen før dem sier i fra selv.

 

PoleCat, Det er veldig synd hvis du ikke kan komme. Hadde håpet på å treffe deg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skjønner ikke problemet med å skrive aka'et mitt med liten w. Btw så kan du føre opp bruker [r]endre og sikkert et par til, må bare snakke med dem først.

Fikset nå ;), venter med å føre opp noen før dem sier i fra selv.

Maskinen hans står i deler på pulten min. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er snart 18. Har fått interessen av en kompis og har igjen prakket den over på resten, men bare et par av dem er registrert her. 4 skulle jeg iallfall greie å dra med.

Lenke til kommentar

Har glemt helt ut at det er bowling i byen også. Harbour bowling heter det og ligger ikke langt i fra torget så det er fint mulig å både spise og bowle i byen :)

 

Edit: Dette er ikke ment som en fullstendig public poll. Har du ikke tenkt å komme eller bor langt vekke, vennligst la vær å stem. Ser at 35 har stemt, mens bare 8 har faktisk sagt de muligens kan være med.

 

Dette er et treff for de som bor i stavanger/sandes og i omegn. Har _du_ lyst å reise ned fra haugesund, kjempe Flott!, men ikke forvent at vi reiser opp. Annet var hvis du hadde et Annet forslag til hvor treffet kunne holdes, så hvis du faktisk har et forslag vennligst skriv det ned i tråden.

Lenke til kommentar

snakk om en dag mellom 27-29 august? får se om jeg dukker opp...

 

Er forøvrig 23, blir samma for meg om det er i stavanger, sandnes eller sola, bare ikke haugesund eller andre steder jeg må kjøre i X antall timer for å komme til (eller ta båt/underfjordstunnell :p )

 

Bowling har jeg gjort 1 gang før, for 14 år siden...kan bli interresant :p

 

 

(litt tabbe å ha denne på overklokking forumet?)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...