Stigma Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Må gi dette et lett optimistisk WOOOT! :!: Tviler egentlig jeg vil se snurten av 10MB på lang tid enda, men fremgang er fremgang, og bredbåndsfabrikken er gode greier ^_^ Fint å se at de ikke er helt forsvunnet. -Stigma
bulldog Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Hadde Bredbåndsfabrikken der jeg bodde før. Håper at de klarer å komme tilbake med et smell! Produktet de leverer er ihvertfall konkurransedyktig nok!
josh909 Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg tror ikke noen skal planlegge å få BBF i stua med det første, og navnet på denne threaden er sterkt misvisende om man leser hele artikkelen til Digi. De kommer nok til å starte veldig sakte og bruke en god stund på å utvikle en gjennomtenkt forretningsstrategi før de gjør noe som helst. Teknologien i grunn for BBF er også veldig geografisk begrenset, så en evt. utbyggelse vil ta lang tid og begrense seg til Oslo-området med det første.. med mindre de skaffer seg partnere på landsbasis da - vi har jo allerede sett noen indikasjoner på at BaneTele ønsker å utvide driften sin. Time will tell.
schmelck.no Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Synes at det høres lovende ut! Nå som ADSL 2+ kommer så skal det bli spennende å se hvilken teknologi og hastighet BBF vil prøve seg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå