Gå til innhold

Anbefal meg et fengende pc-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Freedom Fighters er SKIKKELIG artig spill, som overrasket meg stort!

Det er simpelt oppbygd, med en helt grei nok og lavt-krevende grafikk (ca Hitman 2 grafikk)

Du finner det nok for en billig penge en del plasser hvis du leter litt! ;)

 

Historien er egentlig litt artig (på en teit måte) fordi Russland invaderer USA!

Hvordan de har klart det, er egentlig ikke så rart, fordi dette spillet foregår tydeligvis i en slags annen dimensjon, hvor enkelte store hendelser i tiden har hatt andre utfall og resultat! (husker ingen av de nevnte, men kan bare nevne et eksempel: Tyskland vant WW2) Altså, tyskland gjorde ikke det, men det er bare for å ta et eksempel på en historisk hendelse!

Så Russland er i denne slags identiske dimensjonen, mektigere enn USA!

Tror forresten Cuba-krisen var involvert i dette spillet...

 

Anyways, du stikker av fra russerne (du er en rørlegger elns) og joiner andre i kampen for å fri USA fra Russlends lenker!

 

Så historien er på en måte original, og på en annen måte ikke...

Bør definitivt prøves! Noen andre her som kan bekrefte hva jeg mener, eller har noen motsigelser?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,16/08/2004 : 00:41]Jeg synes Freedom Fighters er SKIKKELIG artig spill, som overrasket meg stort!

Det er simpelt oppbygd, med en helt grei nok og lavt-krevende grafikk (ca Hitman 2 grafikk)

Du finner det nok for en billig penge en del plasser hvis du leter litt! ;)

 

Historien er egentlig litt artig (på en teit måte) fordi Russland invaderer USA!

Hvordan de har klart det, er egentlig ikke så rart, fordi dette spillet foregår tydeligvis i en slags annen dimensjon, hvor enkelte store hendelser i tiden har hatt andre utfall og resultat! (husker ingen av de nevnte, men kan bare nevne et eksempel: Tyskland vant WW2) Altså, tyskland gjorde ikke det, men det er bare for å ta et eksempel på en historisk hendelse!

Så Russland er i denne slags identiske dimensjonen, mektigere enn USA!

Tror forresten Cuba-krisen var involvert i dette spillet...

 

Anyways, du stikker av fra tyskerne (du er en rørlegger elns) og joiner andre i kampen for å fri USA fra Russlends lenker!

 

Så historien er på en måte original, og på en annen måte ikke...

Bør definitivt prøves! Noen andre her som kan bekrefte hva jeg mener, eller har noen motsigelser?

Ja, Freedom Fighters er artig spill, med en morsom historie. Men spillet varer ikke så alt for lenge. Spillet har heller ingen MP del som også gjør levetiden en del kortere.

 

Men vil abselutt anbefale spillet :yes:

 

edit: leif :cry:

Endret av Royal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...