Gå til innhold

Monkey Island hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har runna både MI 1 og 2. Eneren er gøy fordi det er det originale, det er det jeg spilte først osv, men det ble litt kjedelig straks man kom til den øde øya.

 

2'eren derimot, er kjempegøy hele veien, og det er laaaangt! Dette har dog en noe treg start.

 

Mitt råd: Spill dem i rekkefølge. Men 1'eren kan virke litt gammelt pga. sin gamle grafikk...

 

EDIT: Ja jeg husker spyttekonkuransen! :p

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Spill de i rekkefølge. Mange av personene i f.eks 4'ern, er med i 1-3 også. Du skjønner litt mer hvis du spiller de i rekkefølge. F.eks skjønner du hvorfor du finner Stan på slike merkelige plasser. Gled deg til 3'ern og 4'ern med Murray.

-------------

"I'm a powerful demonic force! I'm the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I stride through the gates of hell carrying your head on a pike!"

"Stride?"

"Alright then, roll! Roll through the gates of hell. Must you take the fun out of everything?"

--------

"What would you do with it?"

"I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the... uh... um, what I meant to say was that I'd use it to pet kittens"

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Siden de droppet S&M2 og Full Throttle 2, pluss at de sa opp over 20 stk her om dagen, tviler jeg egentlig litt på det :(

 

Synes Lucas Arts kunne solgt rettighetene til Sam & Max, Maniac Mansion, Monkey Island og Full Throttle til Double Fine.

 

Day of the Tentacle er det beste spillet som noen gang er laget! Det var også det første spillet jeg kjøpte til PCen. Var i 1993, tok hele 6 floppyer. DotT fortjener er oppfølger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...