Jump to content
Venerable

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Recommended Posts

Tabris skrev (15 minutter siden):

Hero, en av de vakreste filmene jeg har sett.

Har hatt lyst til å få den i samlinga. Kjøper brukt, så jeg lar filmer komme min vei litt tilfeldig.

Rett så klart, din tur Tabris.

• Like 1

MrPets skrev (5 minutter siden):

Ser unektelig ut som Dirty Dancing med Wayne Knight (Newman fra Seinfeld) i venstre hjørne 

Det er riktig. :)

ClarkGable skrev (44 minutter siden):

What Happens in Vegas.

… Stays in Vegas. 

Selvsagt korrekt   

• Like 1

Omnia vincit amor skrev (14 minutter siden):

Shawnshawshank redemption. En av favorittfilmene mine. Stephen king er virkelig et geni.  

Riktig film så klart. Å litt artig å se gjennom hvilken av hans bøker som er blitt filmer. Litt drøy liste.

• Like 1

Så denne for en stund tilbake etter at en kompis snakket om den.. Han hadde ikke sett del selv men mente det kunne være av interesse for meg da jeg er glad i enkelte filmer som er i denne sjangeren. 

Så her kommer den :) 

MV5BYzNmMGFiNzUtNDhjMC00Yzg3LTgyNzktZTdlZjZlZDU1OTk4XkEyXkFqcGdeQXVyOTc5MDI5NjE@._V1_FMjpg_UX1280_.jpgimage.thumb.png.0954d4fe33305400b4bd5439c617ad02.png

ClarkGable skrev (2 minutter siden):

Riktig film så klart. Å litt artig å se gjennom hvilken av hans bøker som er blitt filmer. Litt drøy liste.

Absolutt! Har ikke lest noen av bøkene hans da jeg ikke er særlig flik til å lese bøker.. Men av filmene som kommer fra hans verk så er det klart utrolig mye bra. 

Edited by Omnia vincit amor

ClarkGable skrev (9 minutter siden):

Kunne gjettet at hun blonde er Susannah York, på frisyren. Dette er nok en nyere film.

Det stemmer nok ikke. Det er en film fra slutten av 2000. 

Nye bilder: 

MV5BZTUwOGFkYmUtNjgwNC00MzMwLWE5ZTMtMTlhODg0NmIxNmM0XkEyXkFqcGdeQXVyNDE5MTU2MDE@._V1_.jpg

MV5BM2U2Njk1MTQtNWU5Yy00MmRjLThjZDYtMTc1ZWU2Y2YwOTk4XkEyXkFqcGdeQXVyNDE5MTU2MDE@._V1_.jpg

MV5BZTUxNDIyNGEtYjI3Ni00MjY5LWJhM2QtMDgyZGZhZjljOTI4XkEyXkFqcGdeQXVyMjUyNDk2ODc@._V1_.jpg

MV5BNzdkYzE4MDEtYTQ1MC00YmFmLTlkZTQtOTk2MDM5ZmZlMzQ5XkEyXkFqcGdeQXVyNDE5MTU2MDE@._V1_.jpg

Kan hinte med at dette er en svært brutal film jeg nok ikke ville anbefalt alle å se.. Må ha en ganske grei mage for slutten av filmen. 

Edited by Omnia vincit amor

Har nok sett noen av skuespillerne, men aner ikke hvem eller hvor. Men det jeg syns, er at det ser britisk ut.

Delvis skrev (1 minutt siden):

Har nok sett noen av skuespillerne, men aner ikke hvem eller hvor. Men det jeg syns, er at det ser britisk ut.

Kan gi et lite hint til. Det er en fransk film. Er fra en sjanger som er kjent å skape reaksjoner. 

Akkurat for sen. Det er Martyrs. Mye bra fra Frankrike på den tiden. 

• Like 1