.,. 2234 Report post Posted May 8 (edited) Black Widow? Det er vel Ever Anderson med det blå håret. Edited May 8 by .,. 1 Quote Share this post Link to post
nightowl 1896 Report post Posted May 8 Nicely done! Helt rett. 😀 1 Quote Share this post Link to post
.,. 2234 Report post Posted May 8 Toppers! Begynner litt vanskelig med neste oppgave: Quote Share this post Link to post
.,. 2234 Report post Posted May 8 nightowl skrev (2 minutter siden): Slutten i The Pianist? Den kjente du igjen fort gitt. Ikke verst. Quote Share this post Link to post
nightowl 1896 Report post Posted May 8 (edited) Ja, har sett den noen ganger. Den og Der Tunnel ser jeg med jevne mellomrom. EDIT: Og jeg har hatt Adrien Brody i tankene en stund nå, siden jeg så Splice. En ekkel film. EDIT: Åpen oppgave. Edited May 8 by nightowl 1 Quote Share this post Link to post
.,. 2234 Report post Posted May 9 (edited) Butch Cassidy and the Sundance Kid. Dette er vel rett før de hopper i elva, eller noe deromkring. Edited May 9 by .,. 1 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1315 Report post Posted May 9 .,. skrev (19 minutter siden): Butch Cassidy and the Sundance Kid. Dette er vel rett før de hopper i elva, eller noe deromkring. Akkurat den delen av filmen kom jeg ikke på. Eller rettere sagt den filmen. 1 Quote Share this post Link to post
.,. 2234 Report post Posted May 9 Er blitt såpass sikker at jeg kan kjøre på med en ny: Quote Share this post Link to post
MrPets 405 Report post Posted May 9 .,. skrev (1 time siden): Er blitt såpass sikker at jeg kan kjøre på med en ny: Bra, for som vanlig har du rett! 1 Quote Share this post Link to post
.,. 2234 Report post Posted May 9 Tabris skrev (1 minutt siden): The Ninth Gate? Det stemmer godt, Tabris. Quote Share this post Link to post
Tabris 1157 Report post Posted May 9 .,. skrev (Akkurat nå): Det stemmer godt, Tabris. En av mine favorittfilmer med Johnny Depp. Ny: Quote Share this post Link to post