Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
deleted skrev (39 minutter siden):

Tror jeg vet hvilken film det er men greier ikke å huske navnet. Er ikke bildene fra starten der de tester en gruppe soldater mot noen nye genmodifiserte?

Edit: Ja den heter jo noe så enkelt som Soldier ?

Stemmer! Hehe - neste hintet mitt skulle være et nærbilde av tattoveringen hans; Sennheiser gate eller noe sånn, og se hvor mange av dere som juksa og kom frem til bladerunner :p (denne filmer er proppa full av Easter eggs for andre sci fi filmer)

Endret av Corp Por
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Paul W. S. Anderson har regissert en del filmer jeg syntes er ålreit, uten at jeg viste han stod bak de. Jeg har har vært fan av Resident Evil serien lenge og selvsagt vist at Paul har regissert, eller skrevet  manus. I tillegg har han regissert Event Horizon. Soldier husker jeg også at jeg likte. Jeg hadde faktisk også Mortal Kombat på VHS. 

Endret av ClarkGable
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
ClarkGable skrev (28 minutter siden):

Paul W. S. Anderson har regissert en del filmer jeg syntes er ålreit, uten at jeg viste han stod bak de. Jeg har har vært fan av Resident Evil serien lenge og selvsagt vist at Paul har regissert, eller skrevet  manus. I tillegg har han regissert Event Horizon. Soldier husker jeg også at jeg likte. Jeg hadde faktisk også Mortal Kombat på VHS. 

Ja, Det kan stemme det du sier. At det var callbacks til egne filmer. Jeg husker ikke helt, men erindrer at event Horizon var et Easter egg. Event Horizon er klart blant en av mine topp favoritter.

En skam at det aldri har kommet en ny eller en oppfølger :)

elsker sånne filmer.... En trenger ikke mer enn noen containere, ventilasjonsrør og gode skuespillere for å lage topp kvalitet sci fi grøss :)

Endret av Corp Por
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg digger også Event Horizon. Måtte se den igjen da den ble lagt ut her i tråden. Dessverre appellerer ikke sånne filmer til massene så blir nok ikke laget noe lignende igjen, ihvertfall ikke med et så godt cast de hadde den gangen. Nærmeste man kommer storproduksjon i nåtid er vel Life, men den falt ikke helt i smak hos meg.

Ny: image.thumb.png.6b146d3f3af665615e7099a2c7a8b8e8.png

Burde egentlig være ganske lett. Var vanskelig å finne vanskelige bilder ?

Endret av deleted
Lenke til kommentar

Vet ikke om dere vet det, men amazon er i gang med å produsere en Event Horizon serie. Er snakk om at Adam Wingard kanskje skal regissere, noe jeg er skeptisk til. You're Next, The Guest og Q is for Quack fra The ABCs of Death er helt briljante, men etter The Guest har han kun laget de ekstremt kjipe Blair Witch og Death Note. Men er spent lell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det er en regissør som verken får eller tar de beste jobbene. Ingen av King Kong eller Gozilla filmene var noe særlig bemerkelsesverdig (dog likte jeg ganske godt både Godzilla 1998 og 2014 men mer som nostalgi), ei heller er noen filmer med ordet vs. i seg heller noe særlig å få med seg. Men dette er bare min forutinntatthet. Kan godt være både Event Horizon-serien og dne nye Godzilla-filmen blir bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
deleted skrev (2 timer siden):

Ja jeg digger også Event Horizon. Måtte se den igjen da den ble lagt ut her i tråden. Dessverre appellerer ikke sånne filmer til massene så blir nok ikke laget noe lignende igjen, ihvertfall ikke med et så godt cast de hadde den gangen. Nærmeste man kommer storproduksjon i nåtid er vel Life, men den falt ikke helt i smak hos meg.

Ny: image.thumb.png.6b146d3f3af665615e7099a2c7a8b8e8.png

Burde egentlig være ganske lett. Var vanskelig å finne vanskelige bilder ?

Nå har jeg aldri sett den filmen, men det ligna på Eminem så jeg gjetter på 8 mile.

Jeg endrer mening til den første Matrix.  Training program?

(Hvis det er rett så må noen andre overta siden jeg legger meg)

 

 

Og ja; uheldigvis så er filmer idag alt for mye mash-up av for mange elementer i et forsøk på å appellere til så mange som mulig + det legges ikke nok fokus på casting da alt virker til å gå i cgi effekter.

Sci fi var bedre når de filmet i containere og lukka bokser for å spare budsjett og fokuserte mer på skuespiller kvalitet. Jeg synes nye sci fi er mye dårligere enn 80-90 talls sci fi tross uendelig mye bedre teknologi

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...