TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april (endret) Neffi skrev (35 minutter siden): Crazy, stupid, love? @TheDarkSycamore - SCM kan godt få legge ut neste oppgave for meg, hvis det er rett! Tar du ballen hvis den er rett @TheDarkSycamore - SCM? Hæ!! Hvor har du det fra? Jeg har aldri bedt om det. 🤨 Endret 7. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Hæ!! Hvor har du det fra? Jeg har aldri bedt om det. 🤨 Ok, men da vil @Noen ta ballen. 😝 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Nå har det gått snart 24 timer. 🤗🤗 Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Spawn. Clark er tilbake. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Jeg tror det er meningen å legge ut bilder som ikke umiddelbart avslører hva slags film det er. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Krig og fred skrev (11 minutter siden): Jeg tror det er meningen å legge ut bilder som ikke umiddelbart avslører hva slags film det er. Jeg tar par dager ferie å alt er 90 grader opp ned ned opp 1 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april 50 minutes ago, ClarkGable said: Jeg tar par dager ferie å alt er 90 grader opp ned ned opp Par dager, par dager? Jeg tipper du var på en Hunter S. Thompson bender, og endte opp i sør-Afrika uten lommebok og pass, og det var derfor du var borte så lenge som du var. 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Krig og fred skrev (18 minutter siden): Par dager, par dager? Jeg tipper du var på en Hunter S. Thompson bender, og endte opp i sør-Afrika uten lommebok og pass, og det var derfor du var borte så lenge som du var. Ble litt bekymret for at du kanskje hadde reist etter han, men her er du óg! 🎉 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april 13 minutes ago, Neffi said: Ble litt bekymret for at du kanskje hadde reist etter han, men her er du óg! 🎉 Jeg er i seng før 23.00. 1 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april (endret) Vel her er en ny hvis det er min tur Endret 8. april av ClarkGable 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Litt vrien. Men lett for den som har sett den. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april ClarkGable skrev (På 8.4.2024 den 8:41 PM): Spawn. Clark er tilbake. Spawn er rett. 👍 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april On 8.4.2024 at 11:33 PM, ClarkGable said: Litt vrien. Men lett for den som har sett den. Jeg får 80 og 90 talles vibber, men det ødelegges av første bilde hvor man ser laptopper. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 29. april Rapporter Del Skrevet 29. april ClarkGable skrev (På 8.4.2024 den 11:33 PM): Litt vrien. Men lett for den som har sett den. Det er jo Dream Scenario! 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai On 29.4.2024 at 7:11 AM, Neffi said: Det er jo Dream Scenario! CG har tydeligvis takk overdose igjen. Kjør på. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai Krig og fred skrev (2 timer siden): CG har tydeligvis takk overdose igjen. Kjør på. Men kjære, jeg må jobbe hele helgen, trolig til langt på natt og gjerne i søvne (Hver våre virkelighetsflukter). Så da er det bare deg igjen som er voksen her! 😘 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai 2 hours ago, Neffi said: Men kjære, jeg må jobbe hele helgen, trolig til langt på natt og gjerne i søvne (Hver våre virkelighetsflukter). Så da er det bare deg igjen som er voksen her! 😘 God vakt 🙂 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august The Suicide Squad. Ny! Fra Sør Amerika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå