Gå til innhold

Hva burde komme på PS3?


ehs5

Anbefalte innlegg

Hva synes dere Sony burde gjøre for å få Playstation enda mer perfekt?

Da tenker jeg selvfølgelig på Playstation 3...

 

Hvis de har tenkt til å beholde designet på kontrollen (som fungerer veldig bra fra før av) synes jeg de burde sette en ekstra knapp i midten av X, sirkel, trekant og firkant.....

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En måte å kunne oppgradere maskinen etterhvert, skifte grafikkkort, mere RAM etc... Så Sony slipper å lage nye consoler hele tiden, og abre lager komponenter så vi kan oppgradere etterhvert.

Neineineineineinei! Ikke enig! Akuratt dette er det verste jeg veit med PC uansett hvor dumt det høres ut som!

Lenke til kommentar
En måte å kunne oppgradere maskinen etterhvert, skifte grafikkkort, mere RAM etc... Så Sony slipper å lage nye consoler hele tiden, og abre lager komponenter så vi kan oppgradere etterhvert.

Hvorfor ikke bare kjøpe seg en pc? Så slipper du å kjøpe nye konsoller hele tiden.. hehe

For å så kjøpe seg et PC-del hver måned for 400 kr? Jada...

 

EDIT: Men nå synes jeg vi må komme oss tilbake on-topic, hviis noen har lyst til å diskutere dette mer, kan du lage en ny tråd :thumbup:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Håper at de tenker masse på designet til PS3 når de lager den og. For PS2'ener jo utrolig mye finere å se på enn sine konkurenter. Ikke det at dette teller så mye, men det er jo greit hvis boksen ikke er for stygg da.

synes playstation 3 burde få litt rundere former..

Lenke til kommentar

PS3 bør komme med harddisk slik at man kan oppdatere spillene med patcher. Se bare på spill som f.eks. driv3r som de sikkert kunne ha fått bra med en patch eller 3. Suger vistnok noe forferdelig slik det er nå.

 

I tillegg bør de være standard med bredbånd. DVD spilleren blir nok ikke sonefri selv om vi kunne ønske det aldri så mye.

 

Som ADD ON synes jeg det burde være mulig å kjøpe en en TV tuner som gjorde at man kunne ta opp tvprogrammer til harddisk. Hvis den kommer med en "liten" disk burde det være mulighet til å bytte til større disk etterhvert.

 

Som ADD On burde det også være en kortleser som leset de fleste digitalkamera formater. Da kunne man lagre bilder på boksen.

 

De er vel en stund til HDTV blir standard men hadde det vært standard når den kommer hadde det selvfølgelig vært ønskelig med nettleser. Å kjøre nettleser på en standard TV blir jo bare tull så det må nok vente til PS4 eller som ett sener ADD ON til ps3?

Lenke til kommentar
det spiller ingen rolle for min del.

Jeg boikotter Playstation 3 etter at de annonserte at PSX3 skulle bli kasett format

( so long playstation 1 og 2 spill med andre ord. )

Kasetter?? Skulle ikke PS3 bruke blu-ray discer? Artikkel

Da blir d sikkert støtte for DVD plater også. Er sikkert bare forskjell på laseren (B-R bruker blå laser, som er bedre enn den røde som brukes i dag), siden platene er like store.

Blu-ray discer

 

Edit: Utdrag fra www.blu-ray.com: "Despite the different type of lasers used, Blu-ray Disc recorders can be made backwards compatible with current red-laser technologies and allow playback of CDs and DVDs."

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Off, håndkontrollen til Gamecube ligger mye bedre i hånden enn Playstation sin, og de analoge stikkene på playstation-håndkontrollen er jo et mareritt å bruke. Nei, nytt design på hele skiten hadde vært tingen. Klarer ikke å se at PS2-designet er pent. Hva gjør den pen? Når den ligger ser den jo skjev og rar ut siden bunnen er mindre enn toppen, og når den står så... ja så ser det ut som en stygg konsoll på høykant..

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha den i runde former! Vil at håndkontrollen skal være den samme, bare litt mer oppdatert design. Vil at den skal stå på 4 forsjellige måter og at det følger med sånn vertical, horizontal stands. Harddisk og innebydg nettverk hadde vært topp! Og at den kan spille PS1, PS2 discer og DVD siden den skal kjøre blueray.

Lenke til kommentar
PS3 bør komme med harddisk slik at man kan oppdatere spillene med patcher. Se bare på spill som f.eks. driv3r som de sikkert kunne ha fått bra med en patch eller 3. Suger vistnok noe forferdelig slik det er nå.

Patching av spill er en uting. Det er slurv av utvikler og utgiver å gi ut et halvferdig produkt, og så forlange at vi skal patche det i flere måneder for å spille det. De aller fleste som lager spill til konsoll lager spillet 100% ferdig, og har intensiv bugtesting før release. De som lagde Driv3r burde bli dømt til å spille det uferdige makkverket sitt resten av livet, og aldri mer få lov til å lage et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...