Gå til innhold

Nye screenshots fra F.E.A.R.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som om Gamespot liker det også:

We’ve seen a lot of horror games before, but there are some really creepy moments in this game. In another moment, several commandos are caught on security cameras moving through the building. Just after they pass by, a mysterious shadow comes into the camera’s view, showing something tracking them. Needless to say, the commandos met a very grisly fate. The closest we can liken it is to imagine the Japanese horror movie The Ring meets Half-Life.

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/preview_6097895.html

:)

Skrevet (endret)

Dette spillet ser eg frem til, og det med god grunn :dribble: Håper spillet innfrir alle forventninger :thumbup: ER jo enda en stund til det kommer så, bare å vente!

Endret av Mala
Skrevet

Bah! Må kjøpe nytt skjermkort :( Men det må jeg til HL2 anyways.. dette virker lovende. Har The ring (den japanske ver.) og den var skremmende, men utrolig overhypet uansett. Håper ikke det samme skjer med spillet.

Skrevet (endret)
gleder meg til dette spelet. det blir nok eit av neste års aller beste spel.

Nå skal vi ikke ha for store forhåpninger da...

Alle her husker vel hvordan Soldner skulle bli, og hvordan det faktisk ble!

Så skummelt ut.. og jeg liker skummle spill

Me2! Jeg slutta å spille Silent Hill 2 etter ei kort stund, men ikke fordi det var "skummelt" men fordi jeg ble gørr lei av å rave rundt i en tom by hvor INGEN TING skjedde! :nei:

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...