Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Da runna jeg det . På det enkleste da, men anyways Ja, det er det jeg også kommer til å gjøre, easy for ever!
Bleelekwwl Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Den har jeg ikke testet eller hørt om så det kan jeg ikke svare på Bare til å pøve det vel? Hva er foresten navnet på mod'en da? Er ikke helt sikker, men på planetdoom.com er det link til fileplanet som har MASSE små mods til Doom3.
potetgullmannen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 talking bout mods.. sjekk detta! dark blood
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 talking bout mods.. sjekk detta! dark blood Ja, Dark blood er nevnt før... Jeg synes det er kjempe flott at de har kommet så langt med moddeling og sånt allerede!
DeeTee Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Spoiler alert! For de som har lyst til å se chainsaw in action kan titte på denne lille filmen : http://frodo.hiof.no/~deetee/d3chainsaw.avi Litt teite monstere å bruke den mot, men orka ikke lete igjennom noen savegames for å finne perfekte monster Tok bare et savegame midt uti der og frapsa litt. Endret 15. august 2004 av DeeTee
ilex Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC' date=14/08/2004 : 23:14] Da runna jeg det . På det enkleste da, men anyways Ja, det er det jeg også kommer til å gjøre, easy for ever! Pyser, må spille på veteran. Det tar på, men du sitter igjen med en mye bedre følelse . Nightmare er for dumdristige, hehe.
cheeplix Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Spoiler alert! For de som har lyst til å se chainsaw in action kan titte på denne lille filmen : http://frodo.hiof.no/~deetee/d3chainsaw.avi Litt teite monstere å bruke den mot, men orka ikke lete igjennom noen savegames for å finne perfekte monster Tok bare et savegame midt uti der og frapsa litt. Veldig fet film, men den virker ikke akkurat lønnsom å bruke i kamp. Ihvertfall ikke mot de edderkoppene...
floffan Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Komt til hell på "Veteran". Forferdelig vanskelig å ta bossen i hell :S
m-momr Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 jeg er der han kina mannen blir slem/ond, da save'a jeg og slo av. det er skummelt azz
potetgullmannen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 jeg er der han kina mannen blir slem/ond, da save'a jeg og slo av.det er skummelt azz gjorde jeg og
Bleelekwwl Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 hehe.. Bare vent til Delta Complex! Blir bare bedre og bedre!
Manuel Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Fikk spillet idag og har kommet et lite stykke forbi der hvor man møter på de første flammekastende slemmingene (savet et sted hvor en dauing kom gjennom et takpanel samtidig som jeg hørte noen hviske "help me"). Der avsluttet jeg for imorgen. Hittil har jeg ikke blitt ordentlig skremt (les: skvette ordentlig eller kjenne nakkehårene reise seg). Synes faktisk at Thief-spillene var skumlere. Gameplayet synes for meg å være såvidt over gjennomsnittet, men kanskje blir det bedre litt senere i spillet. Endret 15. august 2004 av Manuel
Windoge Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Har også runna det. På slutten var det såvidt jeg gadd å spille mer fordi jeg var så lei, spesielt de gangene jeg satt meg fast. Men det gikk
Rippey Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jeg runnet det for en uke siden. Ja, jeg lastet det ned. Btw, spilte på Veteran.
Denethor Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Eg er no på lvl 2. Det er stort siden eg heila tio quitter når eg vert for skremt, så tar eg ein halv-times pause, så starter eg doom igjen.. Kommer meg aldri langt nok..
Bleelekwwl Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC' date=15/08/2004 : 15:26] Ja, jeg lastet det ned.
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Eg er no på lvl 2. Det er stort siden eg heila tio quitter når eg vert for skremt, så tar eg ein halv-times pause, så starter eg doom igjen.. Kommer meg aldri langt nok.. :!:
Glipp Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Eg er no på lvl 2. Det er stort siden eg heila tio quitter når eg vert for skremt, så tar eg ein halv-times pause, så starter eg doom igjen.. Kommer meg aldri langt nok.. samme som meg men nå har jeg blitt vant til monsterene, så nå går det ganske greit. men kan skvette godt til, ja!
Bleelekwwl Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Da runna jeg det! Sjukt spill! Må spille Nightmare nå! CyberDemon var JÆVLIG fet, men litt for lett. For et genialt spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå