MacManus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har et problem med chipset viften. Den gir seg etter en liten stund. Hva kan problemet være? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Må jeg ha helt ny vifte eller kan jeg fikse den på et vis? Fikk et tips om å smøre viften men hvordan gjør jeg det?
Lautsprecher Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Skru'n opp og Gnikk alt inn med sykkel/symaskin-olje.
CreapingDeath Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 oooooo liker ikke å anbefale å bruke flytende ting som kan renne ut i pc og lage *KA-BOOM BLASTER* .... kan jo kjøpe ekstern boom blaster på elkjøp til 2000 fra spøk til halvor ...kjøp ny vifte eller bytt den i en køleribbe, ekke sikkert at du trenger vifta.
endrebjo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Skru'n opp og Gnikk alt inn med sykkel/symaskin-olje. husk også å blåse/tørke/suge vekk all støv og skit som samler seg der. Og ikke bruk for mye olje, tørk av med litt papir (papir trekker ikke til seg mye olje) slik at du er på den sikre siden..
Johnx Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Olje i pc? Tenk alt støvet som klisser seg fast, minner meg om sirup! PC ikke moped :!:
dj_j0tul Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Olje i pc? Tenk alt støvet som klisser seg fast, minner meg om sirup! PC ikke moped :!: kom gjerne med et alternativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå