Gå til innhold

Age of Empires på TG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som gidder å ha compo i et av de beste strategi spillene i mans minne da...

spiller selv age of kings en del, ganske mye faktisk. det er en av de spillene man kan bruke flere timer på. warcraft/starcraft er somregel over etter 10-20 minutter.

settlers er også en klar favoritt. dette er de beste strategispillene etter mine øyne siden det faktisk tar litt tid å spille dem.

de nyere age spillene har jeg ikke spilt, ikke mye ihvertfall....

har aldri likt dem noe særlig.

ingen som gidder å ha compo i et av de beste strategi spillene i mans minne da...

spiller selv age of kings en del, ganske mye faktisk. det er en av de spillene man kan bruke flere timer på. warcraft/starcraft er somregel over etter 10-20 minutter.

settlers er også en klar favoritt. dette er de beste strategispillene etter mine øyne siden det faktisk tar litt tid å spille dem.

de nyere age spillene har jeg ikke spilt, ikke mye ihvertfall....

har aldri likt dem noe særlig.

rektig!! age 2 er helt klart en vinner..

Aoe 2 er konge da.. spes expanison.. noen snasne nye ting og oppgraderinger.. Gleder meg syyyyyyykt til 3 ern i november..

Kommer 3'ern åltså?

Konge!

Enig med utsagnet om at det er et bra spill. Masse muligheter. I motsetning til de andre spillene.

Har noen en link til en infoside om det. hva er nytt etc.

Endret av kennethdammyr

Spelte faktisk Settlers med ein dud som kom å spørte alle om dei ville vera med.. Me spelte jæævlig lenge, sovna i stolen før geimen var ferdig.. Han der duden som spørte var ganske sur på meg da :p

Edit: Du som spørte folk om å bli med på settlers på TG, heng du på Hardware sitt forum ?

Endret av Denethor

Vil tru Warcraft 3 var eit av dei mest spelte.. Sjølv om eg faktisk spelte ein kamp sc:bw, så spelte eg kanskje 50 wc3:tft..

Og det var stort miljø for wc3 der.. Trykka på random solo game, og fant nokon på TG, det var skoy :-)

Edit: omhandler tg for dei som ikkje skjønte..

Endret av Denethor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...