Gå til innhold

Nydelig Motorola telefon!


P.Gee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
P.Gee:

 

Driiitfin mobil Motorola RAZR V3, men den blir ikke billig. Test på "nynorsk" her:

 

http://www.mobile-review.com/review/motorola-v3-en.shtml

 

 

Ser ut som den kan komme i Q4

The internal screen of the phone was changed. It was increased (by 2,2 inches), the new resolution became 240x320 pixels. Besides, now it is capable to support up to 262000 colors...

 

Oppdatert 29.07.2004

 

Skjermen vil kunne vise 176 x 220 piksler, ikke 240 x 320 som de første ryktene sa. Skjermen vil også vise 65 000 farger, og ikke 262 000. Den utvendige skjermen vil vise 4096 farger, og oppløsningen korrigeres nå til 96 x 80, og ikke 96 x 96.

 

 

Hmmm...

Hvem har rett?

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nei jeg syns faktisk tastene ikke er så ille, vil heller si at tastene til N3210 er verre. lyden på den *hooooof* sinnsykt bra! ganske porr å ta portrettbilde med farger imotsett. av E700.

 

5mb internt minne??? det er det store minuset! anyway.. jeg bruker ikke den som mp3 spiller heller, headphones er heller ikke noe å skryte av. jeg bare kutter sangene etter 30-40sek. for jeg regner med det er ingen som legger anrop opp mot 3min?

 

Kamera liker jeg heller ikke så godt, etter å ta sett Gx30 sin :dribble: , men den er brukbar, vel bedre enn k500i sin (syns jeg). litt kjipern at man ikke kan filme med den da.

 

Live bilder av kamera og som er tatt med kamera kommer ----> straks

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...