DJViking Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Noen som vet om noen gode plugins til Windows Utforsker? Jeg vil ha noe som kan forbedre kopierings/flyttings dialogboksen. Jeg vil ha muligheten til å sette prosessen på pause, og når det er flere filer i kopierings/flyttingsprosessen vil jeg kunne se to separate framstegsindikatorer, en for filen som blir kopiert i øyeblikket og en annen for hele samlingen med filer.(i både prosent og tid) Finnes det noe slike plugins til Utforsker ? PS(dette er store filer og tar dermed lang tid)
Bruun Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Tror ikke det finnes, men det finnes selvstendige utforskere. Søk på www.download.com
DJViking Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Noen å anbefale kanskje? Har prøvd Directory Opus... Den likte jeg ikke. Hadde ikke noe bedre enn WUtforsker som jeg trengte..
Legion Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 total commander, flere år siden jeg brukte winexplorer http://ghisler.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå