Gå til innhold

[GTA]San Andreas (enda flere bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei bare lurte på om noen ville være så venlig å finne opp en tidsmaskin??? Jeg vil gjerne ta turen til oktober senere i år og kjøpe GTA San Andreas.. Deretter vil jeg reise tilbake i tiden til nåværende status eller litt før...slik at jeg har hele ferien til å spille GTA. Så har du en gammeld tidsmaskin venligst ta kontak :blush:

Lenke til kommentar
Hei bare lurte på om noen ville være så venlig å finne opp en tidsmaskin??? Jeg vil gjerne ta turen til oktober senere i år og kjøpe GTA San Andreas.. Deretter vil jeg reise tilbake i tiden til nåværende status eller litt før...slik at jeg har hele ferien til å spille GTA. Så har du en gammeld tidsmaskin venligst ta kontak :blush:

Jeg har da en slik en jeg. Du har sikkert lest om meg, jeg var og er psykologen til Hitler på de gyldne dagane av oktober 43.

 

hehehe

 

gleder meg jeg også, men du må vel vente, som alle oss andre.

Lenke til kommentar

La merke til at det stod LSPD på en av politibilene på ett screenshots...

Skulle ikke spillet og byen i spillet hete "San Andreas"? Hmm, her er det ugler i mosen...

 

Men,men. Spillet så utrolig spennendes ut, virket som den samme grafikkmotoren, men bare med flere elementer i spillet og mye større by!

Lenke til kommentar
La merke til at det stod LSPD på en av politibilene på ett screenshots...

Skulle ikke spillet og byen i spillet hete "San Andreas"? Hmm, her er det ugler i mosen...

 

Men,men. Spillet så utrolig spennendes ut, virket som den samme grafikkmotoren, men bare med flere elementer i spillet og mye større by!

Det skulle vel tilsi Los Santos Police Department, en av byene i San Andreas, og derfor ganske ekte? Eller har jeg missa noe?

Lenke til kommentar
La merke til at det stod LSPD på en av politibilene på ett screenshots...

Skulle ikke spillet og byen i spillet hete "San Andreas"? Hmm, her er det ugler i mosen...

 

Men,men. Spillet så utrolig spennendes ut, virket som den samme grafikkmotoren, men bare med flere elementer i spillet og mye større by!

Det skulle vel tilsi Los Santos Police Department, en av byene i San Andreas, og derfor ganske ekte? Eller har jeg missa noe?

Nei, det stemmer det. San Andreas er ett område, ikke en by. For de er det nemlig 3 av! :thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...