Gå til innhold

Elkjøp selger doom3 til 299

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet (endret)

har ikke sett noen sider med bedre tilbud enda.

doom3 til 299

Endret av Slettet-80wCWpIM
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Føler meg rimelig fristet til å kjøpe det spillet, men etter å ha prøvd beta versjonen vet jeg ikke om jeg tør. De monster'ne er skummelt skumle :scared:

Du er vel klar over at stort sett alt har forandre seg siden betaen?

Skrevet

Doom 3 er vel et av de få spillene som er verdt penga. Koster jo bare 19 kr ekstra å bestille det på nette levert på døra;) De kunne levere det som brev :) bra for en gangs skyld elkjip

Skrevet
det er bare juks på elkjøp butikken koster det minst 300kr mer en det står på internett og det gjelder alle varene til elkjøp

De har jo pris garanti, så om du viser dem at det koster 299 på nette så får du det for den prisen.

Skrevet
mitt doom klikke i den første heisen kvar gong...dåke har ikkje peiling ka da e vell???

driverne til skjermkortet... 90% sikkert. du har sikkert ATI

Skrevet
Føler meg rimelig fristet til å kjøpe det spillet, men etter å ha prøvd beta versjonen vet jeg ikke om jeg tør. De monster'ne er skummelt skumle :scared:

:hrm: Det var forøvrig ingen beta, ikke en gang en alpha, men en sammensatt demo for E3!

Skrevet

Han mente det jo ikke som en negativ ting! Han sa bare at han synes beta'en er skummel!

Han sa ikke at han ikke skulle kjøpe det fordi beta'en inneholdt bugs, sky-høye krav, dårlig grafikk osv osv! ;)

Skrevet

Snakket med Elkjøp på Lørenskog i går, de hadde fått inn spillene, og sendte de ut i dag (torsdag) til de som hadde bestilt på internett... dvs han fyren i butikken påstod at spillet skulle være i postkassa på fredag (19,- i porto hvis det sendes som brev)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...