Gå til innhold

Windows XP SP2 norsk, allerede ferdig?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

norsk sp2 tror jeg kommer tidligere... det er at du kan bestille cd med norsk sp2 den 21. september, men man skal kunne laste den ned noe tidligere...

 

Hvis den norske kommer til nedlasting like mange dager tidligere enn å bestille på cd som den svenske gjorde... (den svenske kom til nedlasting den 7. sept. og skal kunne bestilles på cd fra den 14.)

 

Hvis vi sammenligner detta så skal norsk sp2 komme den 14. sept for nedlasting...

 

Men dette er bare en teori jeg har da... det er jo såklart ms vi har med å gjøre her... så det er nok like stor sjanse for at vi må vente til den 21. spør du nu meg.... (men jeg håper på noe tidligere da vetdu...)

Lenke til kommentar
Da er norsk versjon av sp2 tilgjengelig på utviklersidene hos Microsoft.

 

Det står at denne ikke bør brukes på bare en maskin, og at man bør vente på automatisk nedlasting eller til den blir tilgjengelig på Windows update. Er det noen som vet om dette har noen særlig betydning?

endeleg :)

 

det er nok ikkje farleg å laste den ned. den engelske utgåva kom vel og ut på utviklarsidane først, og det var ganske mange som lasta den ned derifrå, og det gjekk bra.

 

rapporter tilbake vist du prøver den.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen grunn til ikke å stole på deg :) , men jeg antar det er en grunn til at Microsoft skriver at denne passer til nettverksinstallasjon, og ikke til enkeltmaskiner. Jeg har ikke lyst til å fylle disken med unødvendige filer hvis jeg kan unngå det. Jeg regner vel med at sp2 på norsk blir å finne på Windows update rimelig kjapt nå.

Lenke til kommentar

Lastet ned feil versjon (engelsk) først - :whistle:

 

Men nå så har jeg installert SP2 Norsk på min bærbare - så langt så virker alt OK. Merket at SP2 tok ca 1 GB i plass - merkelig. Dette betyr jo at den sletter ikke gamle filer.

 

Har bestemt å formatere etter hvert. Legger da SP2 rett inn etter innstallasjonen av XP.

Lenke til kommentar

ENDELIG!

 

Har gått og ventet på denne her i år og dag:P Vet egentlig ikke grunnen, men det skal nå bli deilig å få lagt inn SP2 uansett vil jeg si :)

 

At den tar litt ekstra plass ser jeg ikke på som noe kjempenegativt, selv om jeg har dårlig med plass på laptopen (som jeg bruker nå). Regner med at det skal gå kurrant å luke ut de overflødige filene, eller...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...