Gå til innhold

TEST: Shuttle SN95G5: SFF for sokkel 939


Anbefalte innlegg

Jeg MENER å ha sett en test hvor de har brukt PRO-brikkene... Skal sjekke litt..

Da må de ha fjernet strømforsyningen, satt i modulene og satt strømforsyningen på plass igjen. Det er etter min erfaring ikke mulig å sette i Pro-modulene uten å gjøre en slik vri.

så det er faktisk plass til pro brikkene? bare man "gidder" fjerne psu, er vel ikke så stor jobb?

Nei. Det vil gå greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempebra test! :thumbs:

 

Hvordan var støy/varme-nivå sammenlignet med forgjengeren (SN85G4(V2)) ?

 

Nå som Windows XP SP2 er ute så slipper man forhåpentligvis problemet med driverdiskett for å kunne installere operativsystemet på en S-ATA harddisk.

 

Har dere noen planer om å lage en samletest av de forskjellige SFF-systemer som finnes i salg her til lands?

Lenke til kommentar
Kjempebra test! :thumbs:

 

Hvordan var støy/varme-nivå sammenlignet med forgjengeren (SN85G4(V2)) ?

 

Nå som Windows XP SP2 er ute så slipper man forhåpentligvis problemet med driverdiskett for å kunne installere operativsystemet på en S-ATA harddisk.

 

Har dere noen planer om å lage en samletest av de forskjellige SFF-systemer som finnes i salg her til lands?

SN95G5 og SN85G4V2 har samme PSU, og viftestøyen bak vil vell ligge på rundt det samme..

 

En samlertest ville vært noe ja. :D

Lenke til kommentar
Jeg MENER å ha sett en test hvor de har brukt PRO-brikkene... Skal sjekke litt..

Da må de ha fjernet strømforsyningen, satt i modulene og satt strømforsyningen på plass igjen. Det er etter min erfaring ikke mulig å sette i Pro-modulene uten å gjøre en slik vri.

Dette er lurt å få frem i testen.

Når jeg leste den skjønte jeg det sånn at det ikke var plass uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

:blink:

 

Det er det feteste meshet jeg har sett. Den skal jeg ha, eller iallfall meshet. Tror dere det passer? Målene i testen er 300 x 200 x 185 mm, mens min maskin er 295 x 200 x 18 mm. Litt merkelig om de lager en maskin bare pittelitt annerledes i størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...