notorled Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg skal kopiere en fil over fra en cd og inn på maskinen men jeg får bare feilmeldingen "sirkulerende overflatehastighets feil." Hva må jeg gjøre?
E.T Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 CDen er skada tror jeg, vask den i glovarmt vann og zalo
notorled Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 fant grunnen søkte litt rundt, osv. hjelper nok ikke må ha helt ny fil. cden er totalt skadet og kan ikke repareres
Lautsprecher Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Enda en "lost in translation"-melding fra norsk XP. hva er denne på engelsk? Sirkulerende overflatehastighets feil høres helt tullete ut.
zyrex Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 får en lignende feil når jeg skal kopiere en fil fra D: til en annen disk, jeg skal uansett sende den inn nå, 3 år gammel, og garantien forsvinner om noen dager..
Admin'c Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 se under cdn etter riper og flekker og fjern så mye du kan, kan hende at maskinen klarer å lese den på tredje forsøk eller noe slikt
Simen1 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Enda en "lost in translation"-melding fra norsk XP. hva er denne på engelsk?Sirkulerende overflatehastighets feil høres helt tullete ut. CD - Compact Disc - Circulating Disc - Circulating circular plastic surface that spins fast - Sirkulerende overflatehastighet -feil :!: Helt utrolig bragd av det norske oversettingsteamet til MS. Tydelig at de har hatt totalt uinnterreserte sommervikarer der ja.
KAS Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Mener å ha hørt "sirkulerende overflødighetskontroll" tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå