Gå til innhold

HL2: Opposing Force?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle versjonene vil bli "Source Powered".

 

Dette gjelder:

- Half Life

- Oposing Force

- Blue Shift

- Day of Defeat

- Counter Strike

 

Men ikke ta mitt ord på det. Jeg har ikke kilder som kan bekrefte dette. Men eneste jeg kan bekrefte er Counter Strike og Half Life. Men det skulle ikke komme som noen overraskelse om alle blir portet.

 

De som bekymrer seg om at Valve ønsker pengene dine, de vil ikke koste like mye som nye spill må dere vel skjønne. Counter Strike Source vil følge med Half Life 2 når du kjøper det.

Lenke til kommentar

syns DoD skildrer bykrig mye bedre enn BF... uten kjøretøyene selvsagt. BF blir for oversiktlig, og altfor lett og infiltrere inn i basen til fienden. I DoD føler man seg konstant skutt på og springer mellom dekning, i BF er d stort sett spring til et spawn og slåss... ikke misforstå jeg digger begge deler, men hver på sin måte.

 

ontopic: håper valve gjør skikkelig arbeid med og "oppdatere" mods og Expansions, muligens legger noe ekstra snadder til :love:

Lenke til kommentar

DOD er jo blitt et spill du kan kjøpe i butikken nå, men har du cd-key til DOD, CS eller HL skal du kunne spille alle spill på steam utenom condition zero. Jeg brukte i hvert fall min hl key til til steam, da kunne man spille alle utenom condition zero. så jeg skulle tro det går om du har cd-key til de nevnte

Endret av luser32
Lenke til kommentar
Alle versjonene vil bli "Source Powered".

 

Dette gjelder:

- Half Life

- Oposing Force

- Blue Shift

- Day of Defeat

- Counter Strike

 

Men ikke ta mitt ord på det. Jeg har ikke kilder som kan bekrefte dette. Men eneste jeg kan bekrefte er Counter Strike og Half Life. Men det skulle ikke komme som noen overraskelse om alle blir portet.

 

De som bekymrer seg om at Valve ønsker pengene dine, de vil ikke koste like mye som nye spill må dere vel skjønne. Counter Strike Source vil følge med Half Life 2 når du kjøper det.

Jeg har hørt at alle de spillene er med i en "Collectors edition" som koster mer enn den andre versjonen med kun hl2 og cs2.

Lenke til kommentar
Alle versjonene vil bli "Source Powered".

 

Dette gjelder:

- Half Life

- Oposing Force

- Blue Shift

- Day of Defeat

- Counter Strike

 

Men ikke ta mitt ord på det. Jeg har ikke kilder som kan bekrefte dette. Men eneste jeg kan bekrefte er Counter Strike og Half Life. Men det skulle ikke komme som noen overraskelse om alle blir portet.

 

De som bekymrer seg om at Valve ønsker pengene dine, de vil ikke koste like mye som nye spill må dere vel skjønne. Counter Strike Source vil følge med Half Life 2 når du kjøper det.

Jeg har hørt at alle de spillene er med i en "Collectors edition" som koster mer enn den andre versjonen med kun hl2 og cs2.

Ja det kan godt hende.... men det blir nok annonsert mer offisielt etterhvert under lanseringen.

Lenke til kommentar
så en video fra team fortress2  for flere mange år siden... hva skjedde egentli med d?

De som utviklet det såg hva Source motoren skulle kunne gjøre og ventet til den ble ferdig.. derfor vil det komme nå snart med Source motoren.

så den videoen for minst 3 år siden hvis jeg ikke husker helt riv ruskende galt... ?

litt lang tid og utsette d...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...