tbend Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Bynne å bli lei den gamle musikken min å vil ha nytt... Vil ha noe Mellom Scooter og "ren" 40hz lyd hvis dere skjønner?
LarsP Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 En CD som du bare "må" ha er da "Basskraft - A tribute to Kraftwerk". Denne er faktisk meget bra, men obs obs - KRAFTIG bass. Ikke ødelegg noe nå da. PS: Mange forhandlere bruker denne CD'n for å demonstrere sub'er og høyttalere.
eught Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Tror ikke jeg skjønner helt, men DnB (Drum'n'Bass) er vel en bra "rive-i-subene"-musikk.
Goophy Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Enzyme X har noe overdrevent kraftige saker. Sjanger: Harcore / Industrial techno-greier. Skumle saker, men fy så støyende.
tbend Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 En CD som du bare "må" ha er da "Basskraft - A tribute to Kraftwerk". Denne er faktisk meget bra, men obs obs - KRAFTIG bass. Ikke ødelegg noe nå da. Den må vel skaffes da. Ligger i navnet at den slår fra seg... Flere
AKIRAx77 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Det meste med Benny Benassi. Italiensk DJ som bruker en syk dyp bass i det meste han gjør. Yellow er et band...de har mye bra!! Veldig populære på slutten av 80 tallet. AKIRA Endret 8. august 2004 av AKIRAx24
tbend Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Det meste med Benny Benassi. Italiensk DJ som bruker en syk dyp bass i det meste han gjør. Hehe. Har hørt han dær karn... Men kun et par sanga... fet musikk, men kunne godt gått fortere!...
slowcooler Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Yello, alle platene. Yello=Artist? Jess. Pocket Universe og Baby er helt rå. Spesielt P.U. og sangen Pan Blue. Endret 8. august 2004 av slowcooler
Shimano Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Yello=Artist? Herregud mann, har du ikke hørt om Yello? http://www.yello.ch/ Denne låta er fet å demonstrere anlegg med: Yello - Zebra - 07 - Fat Cry.mp3
tbend Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Desverre har ikke det, men nå har jeg, skal ta en liten p2p på den!....
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Xploding plastix. Da skulle du få testa hele spekteret.
Apoc_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 666 har jo noen sanger som virkelig får elementene til å slå. Det er jo litt fart i sangene også.
Superslask Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) skal du teste eller bare høre musikk med fet bass? skal d bare teste anbefaler jeg THX tester. ufattelig mange av dem, og mange av dem som er beregnet for bass. der får du hele spekteret EDIT benni bennasi - satisfaction. den reiv bra på TG husker jeg, men så var det vel et litt bedre anlegg der enn du har hjemme tipper jeg. btw noen som vet hva slags anlegg dem brukte? produsent osv... Endret 8. august 2004 av Dimensionx
tbend Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Ehh.. Vil ikke ha teste musikk, men heller vill bass.... Har lånt broderns 12" sub, så nå har jeg 2*12" på ca 10 - 11m2...
Petrvs Romanvs Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Naked City "Absinth" har ett kutt med ufiltrert bass-støy som heter "Fleurs Du Mal".
fo2re Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Prodigy Det meste av ekte Techno og Trance fra tidlig 90 tallet, ikke det søpplet som utgis idag under navnet Trance.
EivindO Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Future Prophecies - Dreadlock, her snakker vi 'drum'n bass'
Jeremy Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det meste med Benny Benassi. Italiensk DJ som bruker en syk dyp bass i det meste han gjør. ENIG! Såå enig! Kan anbefale Hit My Heart, Illusion, Able To Love Og Love Is Gonna Save Us. Garantert til å ødelegge et par ører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå