Gjest QbeC- Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hei dere. Dreiv å spilte Far Cry her da spille plutselig frøys å hoppet ut i windows der dette ventet meg: "VPU Recover has reset your graphics accelerator as it no longer responding to graphics driver commands" På ATI Tool så setter den core/mem tilbake til standard nå dette skjer. P.S. Problemet kommer KUN opp når korte er overklokka! Takk får alle innslag
VeXx Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det kan være at kortet er litt varmt. Hvis ikke du ser artifacts så trykk høyre museknapp på desktopen så properties og skru av "VPU Recover".
GoldlaXiE Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) Klokk ned.. viss du skrur av VPU recover kommer spillet sannsynligvis til å låse seg uten meldingen... Endret 7. august 2004 av Gullegutt
VeXx Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Klokk ned.. viss du skrur av VPU recover kommer spillet sannsynligvis til å låse seg uten meldingen... Neppe. Hadde et slikt problem med 9800Pro som forsvant etter jeg skrudde av VPU recovery. Av og til kicker den inn uten grunn, eller "feilinfo".
GoldlaXiE Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Klokk ned.. viss du skrur av VPU recover kommer spillet sannsynligvis til å låse seg uten meldingen... Neppe. Hadde et slikt problem med 9800Pro som forsvant etter jeg skrudde av VPU recovery. Av og til kicker den inn uten grunn, eller "feilinfo". Jeg snakker bare av egen erfaring med X800 Pro... har hatt samme problemet skjønner du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå