Slazenger Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 hey hey Hvor mye kan jeg glokke Radeon 9600 atlantis (kjøpte fekk det i dag) , det må fremdeles kjøres stabilt og det må være minimal sjangs skade korte Mvh Slazenger
ClawHammer Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 vet ikke hvor mye man kan glokke det men jeg har KLOKKET mitt til 450-317..
M@R7!N Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Glocker du kortet ditt blir d nok maksimal skade på kortet og null stabilitet
Slazenger Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Hmmm det må vel gå an å glokke lit me Radeon 9600 atlantis fikk jeg 2300 i 3dmark men ville hat 2500 men på kortet er det ikke vifte bare kjøleribbe
FuglFøniks Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Med andre ord har du sikkert "Ultimate Edition" versjonen. Denne er vel muligens ikke like bra å klokke/overklokke/overclock/OC (*vil ikke høre glocke igjen*) som versjonen med vifte. Søk etter ATi Tools i google, så vil du finne et overklokkingsprogram som klokker automatisk helt til man får artifacts. Dette programmet har jeg hørt mye forskjellig om, men er jo lov å prøve. Kanskje du skal vurdere å kjøpe en helt vanlig vifte bare (liten), og feste oppå ribba? Funker sikkert greit. pain
Slazenger Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 OKok takk en ting til Hvis jeg skal kjøpe en vifte men jeg vet ikke hvilken vifte jeg skal ha,vilken størelse noen som kan hjelpe meg? dere vet jo va sjermkort jeg har
ClawHammer Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 helt enig det ORDET skal aldri bli skrevet på overklokking igjen!
Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Med andre ord har du sikkert "Ultimate Edition" versjonen. Denne er vel muligens ikke like bra å klokke/overklokke/overclock/OC (*vil ikke høre glocke igjen*) som versjonen med vifte. Søk etter ATi Tools i google, så vil du finne et overklokkingsprogram som klokker automatisk helt til man får artifacts. Dette programmet har jeg hørt mye forskjellig om, men er jo lov å prøve. Kanskje du skal vurdere å kjøpe en helt vanlig vifte bare (liten), og feste oppå ribba? Funker sikkert greit. pain Er ikke Ult. Edit på 9600np, vet du... bare vanlig passiv kjøling. -Klokk til du får artifacts (litt og litt på både minne og GPU) -Klokk så litt tilbake. Blir nok ikke langt (UE er mer en vanlig passiv kjøling... 9700pro og 9800pro finnes med dette, men tror ikke 9600pro finnes? I hvertfall ikke 9600np) Slazenger: Ikke for å være frekk, men er nok ikke verdt invisteringen med vifte. Derosm du likevell gjør det, kan du være heldig å flashe det til 9600xt (se sticky) Endret 6. august 2004 av JEG76
Slazenger Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 jaja okok men gidder noen og se om de finner vifte som passer dette kortet?
howzer Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hva betyr "glocke"? Er det det samme som å klokke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå