Gå til innhold

OFP2 ikke før våren 2006!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er greit at de forsøker å tilfredsstille et annet marked og, men jeg har ikke for store forhåpninger om en suksess på X-Box. Det er så mange andre gode skytespill der, som vil gi det skarp konkurranse. Og det begynner å bli en stund siden Operation Flashpoint 1985 var "Game Of The Year".

 

Anyways.. 2006. Heldigvis fortsetter det bare å komme ut nye glimrende MODs til Operation Flashpoint 1985, og GOTY versjonen koster fremdeles under £8 fra Play.com - så det er ikke noe problem.

 

Og det er selvfølgelig flott at BIS gutta bruker ekstra tid på det, det får vi mer igjen for når vi kjøper det :love:

Lenke til kommentar

Ingen overraskelse dette. Jeg venter derimot fortsatt på og få høre hvem det er som har satt den foreløpige datoen; BIS eller Codies.

 

Jeg er derimot redd for at det kan trekke ut mye lengere...

Her er ett utdrag fra forumet hos ofp.info:

Quote (Bojler @ Aug. 06 2004,11:03)

Almost everyone from BIS are working on OFP for XBOX... Just a few graphic designers are working on OFP2 for now, nothing is done... Even they have no final concept how the game will look like.

 

Quote (Placebo @ Aug. 06 2004,11:29)

What makes you think that?

 

Quote (Bojler @ Aug. 06 2004,11:43)

Source in BIS

 

Hvis dette stemmer kan det bli 2007 og 2008 plutselig... ett spill i størrelseskalaen som OFP2 antagligvis vil bli, blir ikke ferdig over natta.

Lenke til kommentar

Et spill som bruker uvanlig lang tid på utviklingen, kan bare overleve på hypen så og så lenge. Etter den perioden, som avhenger av en drøss faktorer få eller ingen kan bli kloke på, vil populariteten dale, og en flopp vil være faretruende nær. Med mindre selskapet mot slutten av endt utviklingsperiode spytter en masse penger inn i reklamekampanjer samt gir ut en spillbar SP og MP demo når de selv mener tilstanden til spillet er forsvarlig til å kunne brukes som demo.

 

Det gjorde BIS med OFP 1985, og det ble en, uten å overdrive, braksuksess. Det at man kunne kjøre en bil allerede i starten av demoen var ubeskrivelig tøft, og snart begynte folk å hacke demoen slik at man kunne til og med fly helikopter og gjøre andre ting. Fra da av var OFP 1985 dømt til å bli en suksess :!: *KJEMPEMIMRE*. Ahh det var tider.... Jeg fikk min CD i posten fra Akersmic fler dager før den offisielle release datoen, og ertet de stakkars amerikanerne i chat med bilder av det og greier da de ikke trodde meg - skaffet meg mange fiender da.. haha. De måtte jo vente fler måneder før det kom ut der. De som ALLTID får spill før oss i Europa ellers - sutret som unger akkurat da.

 

Håper det skjer igjen! :innocent:

Lenke til kommentar

JEg fikk vite det av søskenbarnet mitt.. da jeg drev på å spillte Delta force 2-- da han sa at det hadde komme et nytt spill der du ikke bare ble slippet inni kamp, men at du var i din egen base før du dro ut i kamp å slik. altså. mer historie..

 

å at du kunne gjøre alt fra å kjøre biler til å fly fly.

 

Det tok ikke en DAG før jeg kjøpte spillet. å det var UTEN å ha sett på verken bilder å INGENTING.. rett ned i butikken, kjøpte det, å siden har jeg sotte å spillt det.. å fremdeles er jeg IKKE lei spille i det HELE tatt :p:D:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...