Gå til innhold

Disse moddene for vice city bør du teste.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Svarte, får heller ikke VC Deluxe til å virke. Den kræsjer ved 50% når jeg loader et savegame. Har gjort alt som står i readme + scanna forumet til hjemmesida for hjelp. Mange som sier fra om Unhandled Exception buggen jeg får. Har også lagt inn pedsfix'en og tweaka verdiene i VCLimitadjuster. Hmzzzzz.

Edit: nå funka det plutselig. Bilene ser veldig kule ut ja. Lurer på hvor alle disse nye butikkene befinner seg..Fant en starbucks kaffesjappe inne på Mall.

Endret av Bitex
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svarte, får heller ikke VC Deluxe til å virke. Den kræsjer ved 50% når jeg loader et savegame. Har gjort alt som står i readme + scanna forumet til hjemmesida for hjelp. Mange som sier fra om Unhandled Exception buggen jeg får. Har også lagt inn pedsfix'en og tweaka verdiene i VCLimitadjuster. Hmzzzzz.

Edit: nå funka det plutselig. Bilene ser veldig kule ut ja. Lurer på hvor alle disse nye butikkene befinner seg..Fant en starbucks kaffesjappe inne på Mall.

For å bruke vice city dluxe modden må du starte ett nytt spill. ikke så vanskelig det vel :nei:

For å bruke vice city dluxe modden må du starte ett nytt spill. ikke så vanskelig det vel :nei:

Skrevet (endret)

Nope, det funker kjempebra å loade savegames gjennom deluxe-modden :)

Jeg spiller bare videre fra der jeg var med helt nye biler jeg. Den endrer jo ikke på noenting annet enn bilene og enkelte teksturer i butikker, så de blir ekte butikkjeder istedet for oppdiktede kjeder.

Endret av Bitex
Skrevet

kun hvis man replacer main.scm

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

har lagt til Deluxe mod nå å den fungerer uten prob :)

men går det ann å legge til den modern mod også?? i tilegg til deluxe mod?

å hvordan kjører jeg på bahjulet?

å hvor velger jeg multiplayer, står ikke noe om det når jeg er inne i menyen? går det ann å spille over internett?

Endret av Freeman84
Skrevet
å hvordan kjører jeg på bahjulet?

Det er en egen knapp for dette. Se på innstillingene dine for kontroller.

Hvis du ikke stiller inn "len deg fremover / bakover-knappene" kan det være vanskelig å lande etter lange hopp med sykkel!

Skrevet

Har fått Deluxe mod'en til å virke, men kan jeg installere Moder'n mod også? eller blir da bilene fra deluxe mod erstatta med de nye fra moder'n mod?

å hvordan får jeg til multiplayer?? å går det ann å spille over internett?

:ermm:

Skrevet (endret)

noen som vet hvordan jeg bruker ,vice city mod manager? når jeg skal velge mappa som vice city ligger i så funker det ikke..

den deluxe mod'en har erstatta helikopteret med en stygg luftballong (!)

går det ann å installere uten å bruke den mod manager a? å i tilfelle hvor skal jeg legge helikopter fila?

er også byttet ut ett annet helikopter med ett jagerfly! det blir for jalla og kjøre rundt i ett jagerfly og en luftballong som har helikopter lyd og oppfører seg som ett helikopter... :no:

noen som vet hvordan jeg får byttet de? det går tydeligvis ikke ann å bruke mod manager, sikkert fordi jeg har installert Deluxe mod

Endret av Freeman84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...