Bytex Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Svarte, får heller ikke VC Deluxe til å virke. Den kræsjer ved 50% når jeg loader et savegame. Har gjort alt som står i readme + scanna forumet til hjemmesida for hjelp. Mange som sier fra om Unhandled Exception buggen jeg får. Har også lagt inn pedsfix'en og tweaka verdiene i VCLimitadjuster. Hmzzzzz. Edit: nå funka det plutselig. Bilene ser veldig kule ut ja. Lurer på hvor alle disse nye butikkene befinner seg..Fant en starbucks kaffesjappe inne på Mall. Endret 27. august 2004 av Bitex
Sigurd26 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 gtagaming.comHar noen her prøvd VCMM??? Det er genialt!!!! Når du gar lei av en bil bare fjærner du den igjen, du kan også velge vilken bil du vil erstatte!
Lautsprecher Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 gtagaming.comHar noen her prøvd VCMM??? Det er genialt!!!! Når du gar lei av en bil bare fjærner du den igjen, du kan også velge vilken bil du vil erstatte! joa, prøvde det for 6 mnd. siden. ganske digg å slippe jalling med gta3.img handling.cfg osv.
slipknot_fan Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Svarte, får heller ikke VC Deluxe til å virke. Den kræsjer ved 50% når jeg loader et savegame. Har gjort alt som står i readme + scanna forumet til hjemmesida for hjelp. Mange som sier fra om Unhandled Exception buggen jeg får. Har også lagt inn pedsfix'en og tweaka verdiene i VCLimitadjuster. Hmzzzzz. Edit: nå funka det plutselig. Bilene ser veldig kule ut ja. Lurer på hvor alle disse nye butikkene befinner seg..Fant en starbucks kaffesjappe inne på Mall. For å bruke vice city dluxe modden må du starte ett nytt spill. ikke så vanskelig det vel For å bruke vice city dluxe modden må du starte ett nytt spill. ikke så vanskelig det vel
Bytex Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 (endret) Nope, det funker kjempebra å loade savegames gjennom deluxe-modden Jeg spiller bare videre fra der jeg var med helt nye biler jeg. Den endrer jo ikke på noenting annet enn bilene og enkelte teksturer i butikker, så de blir ekte butikkjeder istedet for oppdiktede kjeder. Endret 15. september 2004 av Bitex
Lautsprecher Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 For å bruke vice city dluxe modden må du starte ett nytt spill. ikke så vanskelig det vel For å bruke vice city dluxe modden må du starte ett nytt spill. ikke så vanskelig det vel kun hvis man replacer main.scm
Potetdamen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 Jeg la til vice city deluxe mod.
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Jeg la til vice city deluxe mod. ...Og konklusjonen var...?
Simkin Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 nå blir det vice city på meg ja men det går vel fint å spille det med 256mb ram og FX5200?
Simkin Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 (endret) har lagt til Deluxe mod nå å den fungerer uten prob men går det ann å legge til den modern mod også?? i tilegg til deluxe mod? å hvordan kjører jeg på bahjulet? å hvor velger jeg multiplayer, står ikke noe om det når jeg er inne i menyen? går det ann å spille over internett? Endret 18. oktober 2004 av Freeman84
bleidd Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 å hvordan kjører jeg på bahjulet? Det er en egen knapp for dette. Se på innstillingene dine for kontroller. Hvis du ikke stiller inn "len deg fremover / bakover-knappene" kan det være vanskelig å lande etter lange hopp med sykkel!
Simkin Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har fått Deluxe mod'en til å virke, men kan jeg installere Moder'n mod også? eller blir da bilene fra deluxe mod erstatta med de nye fra moder'n mod? å hvordan får jeg til multiplayer?? å går det ann å spille over internett?
lceman™ Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Anbefaler på det sterkeste å bytte PCG med handlevogn, har liksom sin egen spesielle sjarm å kjøre så fort med handlevogn
notarget Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hvor er Modern Mod på over 300Mb og Duluxe pakken på 153mb? Ser ut som deluxe pakken har fler biler
Sigga Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Laster det ned nå...Men hvor skal jeg legge pakken etter jeg har lastet den ned?
Potetdamen Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Laster det ned nå...Men hvor skal jeg legge pakken etter jeg har lastet den ned? følger med readme.. bare les den.
Vågebu Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har noen prøvd Ultimate Editon? Den svarte Supraen der er rå!!
Simkin Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 (endret) noen som vet hvordan jeg bruker ,vice city mod manager? når jeg skal velge mappa som vice city ligger i så funker det ikke.. den deluxe mod'en har erstatta helikopteret med en stygg luftballong (!) går det ann å installere uten å bruke den mod manager a? å i tilfelle hvor skal jeg legge helikopter fila? er også byttet ut ett annet helikopter med ett jagerfly! det blir for jalla og kjøre rundt i ett jagerfly og en luftballong som har helikopter lyd og oppfører seg som ett helikopter... noen som vet hvordan jeg får byttet de? det går tydeligvis ikke ann å bruke mod manager, sikkert fordi jeg har installert Deluxe mod Endret 22. oktober 2004 av Freeman84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå